مدیركل صدا و سیمای مركز فارس منصوب شد

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۶۴۸۰۸
مدیركل صدا و سیمای مركز فارس منصوب شد
رییس سازمان صداوسیما به پیشنهاد معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی سیدتقی سهرابی را برای مدت سه سال به سمت مدیركل صدا و سیمای مركز فارس منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سهرابی كه دارای مدرک كارشناسی ارشد ارتباطات است پیش از این مشاور رییس سازمان و مدیركل روابط عمومی صدا و سیما بوده است.

مدیركل جدید صدا و سیمای مركز فارس سابقه بیش از دو دهه فعالیت در بخش‌های مختلف صدا و سیما در تهران و مراكز استان‌ها دارد.

عضو شورای معاونان سازمان صدا و سیما، عضویت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كشور، مدیریت ارتباطات و تولید حوزه ریاست صدا و سیما، معاونت اطلاعات و اخبار مراكز خراسان (قبل از تقسیم) و آذربایجان غربی، مدیریت تامین و پخش سیمای مراكز آذربایجان غربی و لرستان و مدیر دفتر خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شمال عراق در ایام تهاجم آمریكا به عراق از جمله مسئولیت‌های وی بوده است.

سهرابی علاوه بر فعالیت در صدا و سیما، همكاری مستمری با دستگاه‌های فرهنگی، هنری به ویژه مطبوعات و خبرگزاری‌ها داشته و مقالاتی از وی در برخی مطبوعات با گستره انتشار ملی و محلی چاپ شده است.

وی در مدت خدمت خود در چند مرحله به عنوان مدیر و كارمند نمونه انتخاب شده است كه از جمله می‌توان به موفقیت‌های او در جشنواره تولیدات صدا و سیمای استان ها در شیراز (1376) به عنوان گوینده برتر و یزد (1383) به عنوان مدیر خبر برتر در بین مراكز استان‌ها و برگزیده بخش برترین‌های مدیران كل روابط عمومی كشور (1392) اشاره كرد.

مراسم تودیع محمدباقر كشفی كه به افتخار بازنشستگی نائل آمده است و معارفه سهرابی امروز دوشنبه چهارم اسفند در صدا و سیمای مركز فارس برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز