یک مقام مسوول؛

حرم رضوی سه هزار و ۲۵۰ بار در قاب دوربین عکاسان مصور شد

۱۳۹۳/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۶:۳۹
کد خبر: ۲۱۵۰۲۱
حرم رضوی سه هزار و ۲۵۰ بار در قاب دوربین عکاسان مصور شد
محرمی به برنا گفت: جشنواره عکس رضوی محل تجلی ذوق هنری عکاسان متعهد و ارزش مدار است.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: حرم رضوی سه هزار و 250 بار در قاب دوربین عکاسان مصور شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، علی محرمی افزود: عکاسان رضوی از 27 استان و 59 شهر با سه هزار و 250 قطعه عکس شامل دو هزار 817 قطعه تک عکس و 433 مجموعه‌ عکس در این جشنواره شرکت نموده اند.
وی افزود: حرم مطهر رضوی سرچشمه‌ فیوضات معنوی است و هنرمندان در رشته‌های مختلف می‌توانند با بهره‌گیری از سوژه‌هایی ناب به خلق آثاری گرانسنگ در این راستا بپردازند.
وی افزود: جشنواره عکس رضوی محل تجلی ذوق هنری عکاسان متعهد و ارزش مدار است.
محرمی گفت: داوری آثار ارسالی به جشنواره با حضور داوران کشوری در تبریز انجام شده و نفرات برتر همزمان با آئین اختتامیه جشنواره معرفی و آثار منتخب نیز به نمایش گذاشته می‌شود.
وی افزود: پنجمین دور این جشنواره از برنامه‌های دوازدهمین جشنواره‌ امام رضا (ع) با گستره‌ سراسری در تبریز برگزار می‌شود.
محرمی گفت: این جشنواره همزمان با میلاد باسعادت عالم آل محمد(ص)حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه كرامت و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
جشنواره سراسری عکس رضوی با همکاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی،‌ معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، دبیرخانه نمایندگی بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در استان آذربایجان شرقی، کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان‌شرقی، ‌انجمن عکس استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز