شهردار منطقه چهار تبریز:

میدان بزرگ آذربایجان ویترین تبریز محسوب می شود

۱۳۹۳/۰۸/۰۵ - ۲۳:۴۲:۴۱
کد خبر: ۲۳۲۸۱۷
میدان بزرگ آذربایجان ویترین تبریز محسوب می شود
امامی گفت: شهرداری منطقه چهار در سال جاری سکاندار افتتاح پروژه های عمرانی تبریز است.

شهردار منطقه چهار تبریز گفت: شهرداری منطقه چهار تبریز در سال جاری سکاندار افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری تبریز است.
به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، قادر امامی در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی خدماتی و فضای سبز شهرداری منطقه چهار تبریز افزود: چندین پروژه مسیرگشایی و آزادسازی در حال حاضر در منطقه چهار شهرداری تبریز در حال اجراست که با این مسیرگشایی ها تغییر عمده ای در بافت سنتی و فرسوده منطقه اتفاق خواهد افتاد.
وی با اشاره به اینکه تعدادی از این مسیر گشایی ها با پیشرفت فیزیکی 50 الی 80 درصد در سال جاری افتتاح خواهند شد، اضافه کرد: در شهرداری منطقه چهار، چند خیابان 18 و 24 متری با طول کل 5 کیلومتر احداث می شود که این مسیرگشایی ها قطعا علاوه بر اینکه موجب روان سازی ترافیک در منطقه می شود، باعث تشویق شهروندان ساکن در مناطق به احیا و بازسازی بافت فرسوده در این مناطق خواهد شد.
قادر امامی با تقدیر از حضور گسترده خبرنگاران در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه چهار تبریز گفت: انعکاس رسانه ای عملکرد خادمان مردم تبریز در شهرداری منطقه چهار تبریز مایه قوت و امیدواری تلاشگران این منطقه خواهد بود.
شهردار منطقه چهار تبریز با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح کوثر واقع در اره گر بر اساس برنامه زمانبندی شده باید در مدت چهارده ماه به بهره برداری برسد، افزود: در حال حاضر این پروژه بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
امامی با اشاره به اینکه میدان بزرگ آذربایجان ویترین تبریز محسوب می شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه این میدان خروجی تبریز به سمت غرب استان و استان های همجوار و همچنین خارج از کشور است، ضرورت زیباسازی این میدان دوچندان می باشد.
وی افزود: میدان آذربایجان با مساحت دوازده و نیم هکتار با اجرای طرح تبادل میدان آذربایجان و توسعه بلوار آذربایجان از زیباترین و اصلی ترین پروژه های شهرداری تبریز خواهد بود که افتتاح می شوند.
وی با اشاره به اینکه این منطقه از شهرداری تبریز در محدوده پارک بزرگ تبریز مجوز هیچگونه احداثی را نخواهد داد، افزود: پارک بزرگ باید به شکل یک پارک ایده آل برای آینده تبریز حفظ شود.
وی در پایان سخنانش از احداث یک پل عابر گذر با عرض 8 متر و طول 330 متر از پارک شادی واقع در روبروی فرودگاه تا پارک بزرگ تبریز خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز