آجرلو با اشاره به سفر هیات دولت به استان البرز:

تصویب طرح‌های زیرساختی مهمترین اولویت البرز است

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۱
تصویب طرح‌های زیرساختی مهمترین اولویت البرز است
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: تصویب طرح‌های زیرساختی مهمترین اولویت البرز است که باید در سفر رییس جمهور به طور ویژه پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، فاطمه آجرلو نماینده مردم کرج در مجلس ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگراران گفت: سعی شد تا در اولین سفر استانی هیات دولت به البرز تمام طرحها به صورت زیر ساختی در زمینه های مطالعاتی و پژوهشی، خدماتی، فرهنگی، عمرانی، بهداشت و درمان، آب، راه و... دیده شود تا بتوان آینده روشنی را برای این استان ترسیم کرد.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته برای تهیه و تدوین طرح های پیشنهادی استان گفت: طرح های ارایه شده که پس از پیگیری های فراوان و بررسی ابعاد مختلف آنها به تایید کارگروه های تخصصی دولت رسیده است، برای این استان تازه تاسیس بسیار کارگشا خواهد بود.

آجرلو با اشاره به اینکه مدیران استان نباید به این مصوبات اکتفا کنند، یادآور شد: استان تازه تاسیس البرز نیازمند خدمت رسانی همه جانبه در تمام حوزه هاست، بنابراین باید با کار و همت مضاعف کام مردم استان را شیرین کرد.

وی تاکید کرد: استان البرز نیازمند یک دانشگاه جامع است و از همه دستگاه های ذیربط انتظار می رود که در این زمینه وارد عمل شوند و تعامل های مطلوبی داشته باشند.

این نماینده مجلس ادامه داد: این دانشگاه می تواند بسیاری از ظرفیت های علمی و پژوهشی استان البرز را شکوفا کند و مکمل خوبی برای فعالیت های علمی در این استان باشد که این امر بسیار اهمیت دارد.
نخستین دانشکده محیط زیست در البرز احداث می‌شود

آجرلو خاطرنشان کرد: در صورت امکان باید دانشکده محیط زیست ارتقا یابد و به دانشگاه محیط زیست تبدیل شود که این مرکز، اولین مرکز آموزشی مربوطه در خاورمیانه خواهد بود.

وی گفت: مصوبات سازمان های مرتبط بین المللی در این زمینه وجود دارد که این امر، ضرورت تاسیس دانشگاه محیط زیست را بیش از پیش آشکار می کند و بر این ضرورت ها می افزاید.

نماینده مردم کرج در مجلس ادامه داد: این دانشگاه، تنها دانشگاه محیط زیست خاورمیانه است که امکان جذب دانشجویان داخلی و بین المللی برای ادامه تحصیل در آن وجود خواهد داشت و باید از این ظرفیت مطلوب بهره مند شویم.

وی عنوان کرد: تاسیس دانشگاه محیط زیست موجب گسترش فعالیت های تحقیقاتی درباره محیط زیست می شود که این امر از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات احتمالی جلوگیری می کند.

آجرلو خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که بهترین مصوبات طی این سفر برای استان البرز جذب شود و به همه اولویت ها توجه کافی داشته باشیم و بر اساس آنها عمل کنیم.

این نماینده مجلس افزود: البته باید به موازات این امر از پیگیری برای تحقق و عملی شدن مصوبات دو سفر قبلی نیز غافل نشویم و دستگاه ها در این خصوص جدیت کافی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز