کتابخانه های مدارس استان البرز تجهیز می شوند

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۷:۲۲
کد خبر: ۲۶۴۷۸۸
کتابخانه های مدارس استان البرز تجهیز می شوند
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز انبار کتابی دارد که بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده بخشی از کتاب های آن به صورت رایگان دراختیار مدارس قرار بگیرد .

مسوول توزیع کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی البرزازانعقاد تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش برای تجهیز کتابخانه های مدارس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز علی مصطفی حفاری با اعلام این مطلب اظهارکرد:بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و آموزش و پرورش نواحی یک و سه مقرر شده اداره کل ارشاد اسلامی تمامی کتابخانه های مدارس استان را به کتاب های نو و به روز تجهیز کند .

وی خاطرنشان کرد: تجهیز کتابخانه های مدارس استان با هدف دسترسی دانش آموزان به منابع به روز و جدید صورت می گیرد .

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز انبار کتابی دارد که بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده بخشی از کتاب های آن به صورت رایگان دراختیار مدارس قرار بگیرد .

وی ادامه داد:بدون شک با این اقدام دانش آموزان دیگر ناچار به خرید منابع مورد نیاز خود ازکتابفروشی ها و یا عضویت درکتابخانه های دیگر نخواهند شد .

حفاری گفت: براساس این تفاهم اداره کل ارشاد نیز میتوانند از ظرفیت های مختلف آموزش و پرورش در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری بهره خواهد برد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز