مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز خبر داد

جمع آوری ۲۰۴ میلیون تومان زکات در حوزه شهری

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۷۹
جمع آوری ۲۰۴ میلیون تومان زکات در حوزه شهری
سالارکیا گفت:مبلغ زکات جمع آوری شده مبلغی بالغ بر 83 میلیون تومان مربوط به زکات جمع آوری شده در روستاها است و 204 میلیون تومان زکات جمع آوری شده در حوزه شهری می باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان البرز علی سالارکیا مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز و دبیر ستاد احیای زکات این استان در نخستین جلسه زکات پس از تشکیل استان البرز در جمع مسوولان شورای زکات اظهار داشت: از این میزان مبلغ زکات جمع آوری شده مبلغی بالغ بر 83 میلیون تومان مربوط به زکات جمع آوری شده در روستاها است و 204 میلیون تومان زکات جمع آوری شده در حوزه شهری است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از سوی دولت نیز معادل همین مبلغ باید برای عمران روستا کمک شود، بنابراین 83 میلیون تومان معادل زکات نیز ازسوی دولت پرداخت خواهد شد . 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با اشاره به تشویق مودیان زکات گفت : پیش بینی می شود امسال رقمی بالغ بر 530 میلیون تومان زکات در استان البرز جمع آوری شود .

سالارکیا افزود: زکات جمع آوری شده صرف اموری از قبیل احداث خانه عالم، ساخت و یا تعمیر مسجد، راه روستایی و رسیدگی به امور نیازمندان در همان محدوده ای که زکات جمع آوری شده است می شود .


وی مسوولان زکات را به ترویج و تشویق زارعان برای پرداخت زکات فرا خواند و اظهار امیدواری کرد:زکات جمع آوری شده امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته وحتی فراتر از رقم پیشنهادی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز