خرداد ۹۳ آغاز برگزاری مسابقات كشوری بهكاپ

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۶۲۹۰۸
خرداد ۹۳ آغاز برگزاری مسابقات كشوری بهكاپ
زمان برگزاری مسابقات كشوری بهکاپ اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،  زمان برگزاری مسابقات كشوری كه با حضور تمامی كمیته های استانی برگزار خواهد شد خرداد ماه سال 93 خواهد بود.
 
بهنام آزاد رئیس كمیته مستقل بهكاپ فدراسیون ورزشهای همگانی، بهكاپ را ورزشی اصیل و ایرانی دانست و گفت: ورزش بهكاپ در ایران طراحی گردیده است وقوانین ومقرارت اجرای این ورزش توسط كمیته مستقل بهكاژ تعیین گردیده است ، این ورزش از نوع ابزاری به ورزش گلف شباهت دارد ولی با این تفاوت كه از نظر هزینه وانجام خیلی ارزان تر است.
 
وی افزود: ورزش بهكاپ را می توان به سادگی در زمین های چمن مصنوعی و در سالن و یا حتی بر روی كفپوش های خانگی، سنگ و سرامیك نیز انجام داد و این ورزش نیاز به زمین چندان بزرگی ندارد و برای همه علاقه مندان براحتی قابل انجام است. ورزش بهكاپ به دو روش هند بهكاپ وتاپ بهكاپ در حال برگزار می شود.

وی در ادامه از تمامی استانها، سازمانها ونهاد ها دولتی وغیر دولتی ، شركتهای خصوصی وصاحبین صنایع برای شركت در مسابقات جایزه بزرگ این ورزش دعوت نمود.

بهنام آزاد در ادامه افزود علاقه مندان میتوانند جهت آشنایی بیشتر با این ورزش به سایت WWW.behcupsport.ir مراجعه نمایند و سازمانها ونهاد ها نیز می توانند جهت پرورش نیروها خود وآموزش به آنها درخواست خود را به ایمیل این كمیته ارسال نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز