نصیری: تیم های ملی هندبال امیدوار کننده بودند

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۴:۱۷
کد خبر: ۲۰۳۱۲۸
سرپرست فدراسیون هندبال گفت:نتیجه بازی های تدارکاتی اهمیت چندانی نداشت.

فدراسیون هندبال تا مدت زمان باقیمانده سال 1393 برنامه های مفصلی را پیش رو داشته و تیمهای ملی ما دررده های مختلف باید در چند جبهه مهم از جمله رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، بازیهای آسیایی اینچوئن ، قهرمانی بزرگسال بانوان آسیا و همچنین رقابتهای قهرمانی 2015 جهان مردان در قطر شرکت کند.

به همین منظور تمامی تیمهای فوق در اردوهای تمرینی منظم و در حال انجام بازیهای تدارکاتی مناسبی می باشند.

برگزاری تورنمنت چهار جانبه تهران با حضور تیمهای ملی جوانان اسلوونی و سه تیم نوجوان، جوان و بزرگسال ملی کشورمان فرصتی مناسب برای کادر فنی تیمها بود تا نسبت به رفع نقاط ضعف خود اقدام نمایند.

به ویژه تیم ملی جوانان کشورمان که باید تا کمتر از 20 روز دیگر در آوردگاه جوانان آسیای تبریز شرکت کند.

در همین رابطه دکتر خسرو نصیری سرپرست فدراسیون با بیان این نکته که حضور جوانان اسلوونی در کشورمان مثبت بود افزود: سوای هر نتیجه ای که بدست آمده باید گفت که محک مناسبی برای هر سه تیم ملی کشورمان در رده های مختلف بود و باید توجه داشت اسلوونی مقام سوم اروپا و همچنین ششم جهان را دارا می باشد.

وی ادامه داد: تمامی بازیها را از نزدیک شاهد بودم و انصافا باید گفت تیمهای ملی نوجوانان و جوانان و همچنین بزرگسال امیداوار کننده بوده و می توان آنها را در رقابتهای پیش روی برون مرزی به عنوان یک مدعی جدی برای سایر رقبا تلقی نمود.

نصیری در پایان گفت: فدراسیون علیرغم کمبودهای شدید مالی برای حضور شایسته این تیمها تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست تا از کیان هندبال ایران به خوبی دفاع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز