مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه سوگواره عکس« نگاه» در ایلام

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۰:۴۲
کد خبر: ۲۶۴۸۰۴
برگزاری نمایشگاه سوگواره عکس« نگاه» در ایلام
نمایشگاه سوگواره عکس «نگاه» به مناسبت ایام فاطمیه در ایلام و با نمایش آثار منتخب، ارسال به دیبرخانه جشنواره برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،اظهار کرد: این نمایشگاه به همت سایت خبری و تحلیلی عصر ایلام و همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و این اداره کل برگزار می‌شود.

علی محمدنیاکان، بابیان اینکه در این نمایشگاه 35 اثر برگزیده جشنواره عکس نگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، افزود: بعد از اعلام فراخوان بیش از 1500 اثر به دبیرخانه این جشنواره با استقبال خوب هنرمندان و عکاسان و هنر دوستان استان ارسال شد.

وی، ابراز کرد: این جشنواره از تاریخ 13 تا 20 اسفند سال جاری به مدت یک هفته در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنند.

محمدنیاکان، یادآور شد: همچنین در مراسمی که به همین مناسبت برگزار خواهد شد از 8 اثر برگزیده این جشنواره که بر اساس رأی هیئت‌داوران انتخاب‌شده‌اند با حضور مسئولان فرهنگی استان تجلیل خواهد شد.
 
وی، اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت ایام محرم سال جاری و با موضوع عکاسی از مراسم پرشور اربعین حسینی در ایلام و مهران برگزارشده بود که هنرمندان استان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، افزود: بهترین رسانه برای انتقال معانی و مفاهیم ارزشی در جامعه به‌ویژه در بین قشر جوان بهره‌گیری از زبان هنر بوده و عکس در این زمینه از جایگاه ممتازی برخوردار است.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: این اداره کل در تلاش است که با همکاری مؤسسات و نهادهای خصوصی در راستای فعال کردن زمینه ها و بخش‌های مختلف هنری، آیینی و فرهنگی گام‌های مثبتی را بردارد و در طی سال آتی برنامه‌های ویژه‌ای در این خصوص در دستور کار خود قرار داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز