سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه و امامزادگان در ایام نوروز

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۶۹۶۳۱
برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه و امامزادگان در ایام نوروز
حجت الاسلام محسن غلامیان گفت: خیمه های معرفت در بقاع متبرکه و امامزادگان با هدف اشنایی مردم با سیره امامان و معصومین در چهارمحال وبختیاری برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از چهارمحال وبختیاری، سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه این طرح از 28 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد، گفت: آشنایی اقشار مختلف مردم با سیره زندگانی، اجتماعی و فردی امامان معصوم و امامزادگان و ابعاد مختلف دین اسلام در راستای توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج وقف از اهداف این برنامه است.

حجت الاسلام محسن غلامیان غرفه های پاسخ گویی به مسائل شرعی، گفتمان های دینی، مشاوره برای خانواده ها، جوانان و نوجوانان، و نمایشگاه آرامش بهاری با ارائه محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه های اجرایی غرفه ها امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد، امامزاده حمزه ابن علی(ع) شهر بلداجی و امامزاده محمد علی روستای منجرموئی در شهرستان لردگان در بیان کرد.

وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی، ارسال بلوتوث های دینی، اجرای برنامه های ویژه پنجشنبه آخر سال و آغاز سال 93 و ایام فاطمیه (س) از مهم ترین برنامه ها در بقاع متبرکه امامزادگان چهارمحال و بختیاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز