در هفته سوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور

دومین پیروزی برای تیم بسکتبال همیاری زنجان ثبت شد

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۸۵۳
دومین پیروزی برای تیم بسکتبال همیاری زنجان ثبت شد
دومین پیروزی تیم همیاری زنجان در هفته سوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در زنجان در هفته سوم سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور تیم همیاری زنجان با حساب 84 بر 61 مقتدرانه تیم البدر بندر کنگ را شکست داد.

این دیدار ساعت 16 روز پنجشنبه در سالن شش هزاری نفری زنجان انجام شد که تیم همیاری زنجان با کسب این پیروزی 5 امتیازی شد و با 232 گل زده، 191 گل خورده و معدل گل 215/1 در جایگاه چهارم جدول رده بندی باقی ماند.

در پایان هفته سوم این رقابت‌ها تیم‌های دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام با 6 امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول رده بندی ایستاده‌اند، تیم‌های فولاد ماهان سپاهان و همیاری زنجان، مهرام تهران به ترتیب با 5 امتیاز در جایگاه سوم، چهارم و پنجم، تیم‌های پتروشیمی ماهشهر، البدر بندر کنگ و استقلال زرین قشم با 4 امتیاز ششم، هفتم و هشتم جدول و شهرداری گرگان و نفت سپاهان به ترتیب با 3 امتیاز در جایگاه نهم و دهم جدول رده بندی قرار دارند.

در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم همیاری زنجان میهمان تیم نفت سپاهان است و ساعت 19:00 روز پنجشنبه دوم آذر ماه در سالن آزادی تهران به مصاف این تیم می‌رود.

در ادامه بازی‌های هفته چهارم روز پنجشنبه هفته جاری مهران تهران با صنایع پیروشیمی ماهشهر در سالن آزادی تهران، شهرداری گرگان با استقلال زرین قشم در امام گرگان، پتروشیمی بندر امام با البدر بندر کنگ در اندیشه بندر امام و دانشگاه آزاد تهران با فولاد ماهان سپاهان در سالن آزادی تهران دیدار می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز