معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری خراسان شمالی

۳۱۹ پروژه از محل اعتبارات مصوب سفر رهبری در حال اجرا است

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۴۳۹۳۴
۳۱۹ پروژه از محل اعتبارات مصوب سفر رهبری در حال اجرا است
حسن قلی زاده گفت: از مجموع یک هزار و 313 پروژه مصوب سفر رهبری برای استان، هم اکنون319 پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار برنا از خراسان شمالی، حسن قلی زاده در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: با سفر مقام معظم رهبری به استان در مهرماه سال گذشته، اختصاص چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب شد.

وی افزود: از این اعتبار مصوب شده، یک هزار و 700 میلیارد تومان آن برای انجام پروژه های عمرانی و دو هزار و 500 میلیارد تومان آن نیز در قالب ارائه تسهیلات منظور شد.

به گفته وی، اولویت های اختصاص این اعتبارات در راستای توجه به مناطق و گروه های محروم استان، اجرای پروژه های اثرگذار در منطقه، تکمیل پروژه های ملی در استان و افزایش ضریب بهره وری بوده است.

این مسئول افزود: برنامه ریزی تخصیص این اعتبارات طی چهار سال به ترتیب برای سال 91 اختصاص399 میلیارد تومان، برای سال 92 اختصاص 387 میلیارد تومان، برای سال 93 اختصاص 457 میلیارد تومان و برای سال 94 نیز 147 میلیارد تومان ابلاغ شد که باید اختصاص یابد.

وی اعلام کرد: در حال حاضر از مجموع یک هزار و 313 پروژه مصوب سفر رهبری برای استان 319 پروژه با میانگین پیشرفت فیزیکی 33 درصد در حال اجرا است.

قلی زاده خاطر نشان کرد: از 319 پروژه در حال اجرا 88 پروژه بین 50 تا 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز