مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

خانه شطرنج باز به‌زودی به هیئت شطرنج واگذار می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۱:۱۵
کد خبر: ۱۸۵۸۷۲
خانه شطرنج باز به‌زودی به هیئت شطرنج واگذار می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: خانه شطرنج بجنورد به زودی به‌هیئت شطرنج این شهرستان واگذار می‌شود.

به گزارش  علی روشن در گفت و گو با خبرنگار برنا با بیان این خبر گفت: در سال های گذشته به هر دلیل که خانه شطرنج بجنورد از این هیات گرفته شده و با وجود اینکه از آن استفاده صحیح در جهت سلامت ورزشکاران شده است اما به زودی این محل به صاحب اصلی خود واگذار خواهد شد.

وی اظهار کرد: زمینی برای اختصاص به هیات پزشکی ورزشی و مرکز فیزیوتراپی ورزشکاران در نظر گرفته شده که در مراحل نهایی اداری خود قرار دارد و با تخصیص اعتبار ساخت آن که در مرحله پیگیری است این مرکز نیز ساخته شده و در اختیار این هیات قرار می گیرد.

وی افزود: در حال حاضر مسابقات و برنامه های شطرنج در بجنورد در مکان دیگری برگزار می شود که در نخستین فرصت پس از این جابجایی خانه شطرنج به هیات شطرنج بجنورد واگذار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین وضعیت شطرنج در استان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: زمانی تنها یک بازیکن رتینگ دار در استان فعالیت می کرد، اما اکنون به همت هیات استان شاهد فعالیت 35 بازیکن دارای رتینگ کشوری در سطح استان هستیم.

وی انسجام و نظم این هیات را دلیل موفقیت رشته شطرنج در استان بیان کرد و گفت: در سال های گذشته این هیات در زمینه جذب حامیان مالی بسیار خوب عمل کرده و افرادی با انگیزه بالا و علاقه فراوان در راستای توسعه این رشته در خراسان شمالی گام برداشته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز