مدیر كل میراث فرهنگی استان سمنان

هرگونه افزایش قیمت از سوی مراكز ارایه خدمات گردشگری سمنان غیرقانونی است

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۶
هرگونه افزایش قیمت از سوی مراكز ارایه خدمات گردشگری سمنان غیرقانونی است
یزدانی گفت: مدیران هتل‌ها و واحدهای اقامتی-پذیرایی سمنان از افزایش قیمت‌ها خودداری كنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مراكز ارایه خدمات گردشگری استان سمنان از افزایش قیمت منع شدند.

مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان تاكید كرد: مدیران هتل ها و واحدهای اقامتی- پذیرایی این استان از افزایش قیمت ها خودداری كنند.

حمید یزدانی در نشست جامعه هتلداران استان سمنان گفت: با توجه به دستور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور و در راستای حمایت از اجرای طرح هدفمندكردن یارانه ها، مدیران واحدهای اقامتی- پذیرایی استان سمنان تا قبل از اعلام قیمت های جدید از سوی سازمان مركزی، اقدام به افزایش قیمت ها نكنند.

وی با تاكید بر اینكه با مراكز خدمات گردشگری كه اقدام به افزایش خودسرانه قیمت كنند برخورد قانونی می شود، گفت: اجرای صحیح طرح هدفمندكردن یارانه ها نیاز به حمایت تمام اقشار دارد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز هدف از برگزاری این نشست را كسب اطلاع از آخرین وضعیت هتلداران این استان، راه اندازی سامانه آمار آن لاین هتل ها، پیگیری استاندارد سازی كیفیت خدمات واحدهای گردشگری و بررسی موانع و مشكلات هتلداران استان سمنان عنوان كرد.

رحمان فرمانی در این نشست با اشاره به اینكه به واسطه قرار داشتن استان سمنان در مسیر حرم مطهر امام رضا(ع)، سالانه میلیون ها مسافر و زائر از این استان عبور می كنند، بر استاندارد سازی كیفیت خدمات واحدهای گردشگری این استان تاكید كرد.

وی بر ضرورت ارایه آمار صحیح و به موقع توسط واحدهای گردشگری استان سمنان، توجه به آموزش كاركنان واحدهای گردشگری تاكید كرد و افزود: اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در زمینه استانداردسازی واحدهای گردشگری، برگزاری دوره های آموزشی ویژه این واحدها تلاش كرده و از سرمایه گذاری و توسعه فضاهای گردشگری استان سمنان حمایت می كند.

غلامحسین محمدی زاده رییس جامعه هتلداران استان سمنان نیز در این نشست با بیان عملكرد واحدهای اقامتی استان سمنان، نسبت به ارتقای كیفیت و استانداردسازی ارایه خدمات در این مراكز اعلام آمادگی كرد.

در پایان این جلسه مصوب شد جامعه هتلداران استان سمنان نسبت به اجرای طرح استانداردسازی كیفیت خدمات خود اقدام كرده و در این راستا ارزیابی اولیه از نحوه ارایه خدمات هتل ها توسط شركت مجری طرح استانداردسازی كیفیت خدمات هتل ها انجام شود.

همچنین آمار واحدهای گردشگری پس از رفع مشكلات به‌صورت آنلاین و روزانه به اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان ارسال شود.

در این جلسه مقرر شد از این پس مشكلات هتلداران استان سمنان به صورت كتبی برای پیگیری بیشتر به اداره كل میراث فرهنگی استان سمنان نیز ارسال شود.

در حال حاضر در استان سمنان 9هتل، یك هتل آپارتمان، شش مهمانپذیر و یك مهمانسرا فعال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز