نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

فرهنگ بسیجی باید در تمامی عرصه‌ها ی کشور پیشتاز باشد

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۲:۲۴
کد خبر: ۲۴۰۲۷۱
فرهنگ بسیجی باید در تمامی عرصه‌ها ی کشور پیشتاز باشد
حجت الاسلام و المسلمین معبودی: در دنیای امروز تفکر و فرهنگ بسیجی باید در کلیه عرصه‌های کشور پیشتاز باشد.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج ) استان قزوین در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور فرماندهان سپاه، معاونین و مدیران و کارکنان سازمان  جهاد کشاورزی استان قزوین که در سالن آمفی تئاتر این سازمان برگزار شد افزود: پیروزی انقلاب اسلامی وشکل گیری بسیج به فرمان امام خمینی (ره ) از معجزات بزرگ الهی است.

وی ادامه داد: امروزه دشمنان و استکبار جهانی در صدد هستند تا بسیج را از درون تهی کنند به طوری که نامش وجود داشته باشد ولی خمیر مایه آن تغییر کند.

حجت الاسلام والمسلمین معبودی با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت زاییده ذهن و تفکر بسیجی است اظهار داشت: بسیجیان امروز تلاش می کنند تا در هر زمینه ای ابداع و خلاقیت داشته باشند وبعنوان نیرویی پربار و پر اثر در صحنه های مختلف نقش آفرینی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج )  استان قزوین با اشاره به اینکه بسیجیان انسان های شجاع و دلیری هستند که از هیاهوی قدرتهای بزرگ هیچ واهمه ای ندارند خاطر نشان کرد : دشمن می خواهد از طریق تفرقه  و هیاهو در بین کشورهای دیگر آن ملت را در چنگال خود بگیرد تا بتواند هر نوع سلطه ای را بر آن کشور وارد کند  و این هنر و تفکر بسیجی است که بموقع دشمن را شناسایی می کند.

معبودی مردمی بودن، پیروی از ولایت فقیه، پویایی،حرکت به جلو، تلاش و کوشش خستگی ناپذیر، نیروی فعال جامعه،ترس و هراس نداشتن از دشمن و زمان شناس بودن را از مهمترین شاخصه های تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه برشمرد.

وی اظهار امیدواری کرد با آشنایی جوانان با رشادتها و دلیری های بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه های مختلف و همچنین سرلوحه  قرار دادن آنان  بتوان در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه گامهای اساسی تری برداریم .

رئیس سازمان بسیج نظام مهندسی و کشاورزی استان قزوین ضمن تبریک هفته بسیج گفت : بسیج سازمانی است مبتنی بر تفکر بسیجی و مردمی که از طریق جذب و آموزش نیرو های بسیجی مردمی موجبات حرکتهای مقتدرانه در صحنه های انقلاب را فراهم کرده تا بتواند ماموریتهایش را به نحو مطلوب انجام دهد.

سرهنگ ابراهیم قاسمی با بیان اینکه هر نهادی که با مردم باشد ماندنی است افزود: بسیج نیروی کارآمد کشور است که در تمامی میدانها و عرصه های مختلف حضور پیدا می کند و با شجاعت، استقلال کشور را از چنگال و اسارت خواسته های نابجا دشمنان و استکبار نجات می دهد.

وی تاکید کرد: ما بسیجیان باید اخلاص و بصیرت خود را روز به روز  بیشتر کرده تا بتوان با پشتوانه مردمی مسئولیت سنگین هدایت الهی و سعادت انسانهاست را  به سرانجام برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز