استاندار فارس:

ایران به برکت وجود ولایت فقیه و رهبری در جایگاه رفیعی در دنیا قرار دارد

۱۳۹۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۷۱۸
ایران به برکت وجود ولایت فقیه و رهبری در جایگاه رفیعی در دنیا قرار دارد
سید محمد احمدی گفت: امروز به برکت وجود ولایت فقیه و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری، ایران در جایگاه رفیعی در دنیا قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سید محمد احمدی، استاندار فارس اظهار داشت: یکی از افتخارات شهر اسیر و استان فارس تقدیم چهار شهید از خانواده نوری به این انقلاب است که قطعاً این ایثارگری نشان از روحیه انقلابی و مذهبی مردمان این منطقه دارد.

استاندار فارس اضافه کرد: امنیت، رفاه و آسایش کشور ایران مرهون رشادت‌ها و دلاورمردی های جوانانی است که با پیروی از مکتب سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خون خود را نثار بقا و دوام این نظام و انقلاب نمودند و امروز وظیفه تمام مردم و مسئولان است که از این ارزشها پاسداری کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به عزت و عظمت ایران اسلامی در عرصه بین المللی افزود: امروز به برکت وجود ولایت فقیه و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری، ایران در جایگاه رفیعی در دنیا قرار گرفته به‌گونه ای که کشور آمریکا به تمام کشورهای دنیا با حالتی طلبکارانه دستور می دهد اما در مقابل ایران اسلامی رفتاری خاضعانه از خود نشان می دهد.

استاندار جدید فارس سپس به موضوع هسته ای و تیم مذاکره کننده ایران پرداخت و گفت: بنده خود یک دیپلمات بوده و ارتباط بسیار نزدیک با آقای ظریف وزیر امور خارجه ایران دارم وی یکی از نیروهای مومن و کارآمد جمهوری اسلامی ایران است به‌گونه ای که هنری کیسینجر وزیر خارجه اسبق آمریکا کتاب خود به نام «دیپلماسی» را به این دیپلمات کشورمان تقدیم کرده و نوشته است. تقدیم به دشمن قابل احترامم؛ محمدجواد ظریف.

احمدی به امید و نشاط میان دولت و مردم اشاره کرد و افزود: از زمان انتخاب دکتر حسن روحانی به‌عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز بوده یک شور و نشاط در جامعه حاکم شده و همه ما باید این انگیزه و نشاط را در میان مردم و مسئولین نگه داریم و تنها راه رسیدن به این مهم ایجاد وحدت و همدلی در جامعه و نپرداختن به مسائل حاشیه ای و جناح بازیهای سیاسی است که فقط وقت مردم را بیهوده صرف می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز