اداره کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی فارس از تولید فیلم کوتاه در استان حمایت می‌کند

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۲۶۳۷
اداره کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی فارس از تولید فیلم کوتاه در استان حمایت می‌کند
با توجه به اهمیت جایگاه فیلم کوتاه در استان فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس قصد دارد نسبت به حمایت بیشتر از ساخت فیلم های کوتاه اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، رییس اداره سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر شیراز در نظر دارد با تشکیل شورای حمایت از تولید فیلم کوتاه از آثار با موضوع (معنویت در زندگی) در قالب فیلم های داستانی، پویانمایی و مستند حمایت کند.
 
بهروز مرامی افزود: بر همین اساس فیلمسازان می توانند آثار خود را برای ساخت به دبیرخانه شورا، مستقردر محل انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر شیراز به نشانی خیابان حکیمی و یا چهارراه حافظیه- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی- اداره سمعی و بصری و امور سینمایی تحویل دهند و سپس شورای تولید با توجه به محدودیت های موجود پس از بررسی و انتخاب آثار رسیده نسبت به حمایت از ساخت اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد : طرح ها و آثار ارایه شده باید به صورت تایپ شده در سه نسخه به دبیرخانه تحویل داده شود و همچنین فیلمسازان باید مشخصات و سوابق فیلمسازی خود را به همراه تحویل اثر به دبیرخانه اراهه دهند.

مرامی در پایام گفت: فیلمنامه ها و طرح های ارایه شده توسط فیلمسازان با تجربه در اولویت است و در صورتی که شورا تشخیص دهد ارایه دهنده اثر فاقد تجربه و پیشینه در زمینه فیلمسازی است، در صورت موافقت صاحب اثر، ساخت فیلم در اختیار فیلمسازان با تجربه قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز