به همت دانشگاه باقرالعلوم(ع) صورت می‌گیرد

برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته MSRT در قم

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۳:۰۰
کد خبر: ۲۱۲۱
برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته MSRT در قم
آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (MSRT) به همت گروه زبان انگلیسی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، 24 دی‌ماه سال‌جاری در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ابراهیم توبه‌یانی با اعلام این مطلب اظهار داشت: آزمونMSRT(MCHE) معادل آزمون تافلی است که از سوی وزارت علوم و فناوری در کشور برگزار می شود.


وی با بیان این مطلب که این آزمون برای ارزیابی مهارت های زبان آموزی داوطلبان دوره های دكتری یا متقاضیان تحصیل در دانشگاه های خارجی صورت می گیرد، افزود: همچنین برای دانشجویانی كه قصد ادامه تحصیل در خارج از كشور از طریق وزارت خانه علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت خانه بهداشت و درمان را داشته باشند، داشتن حدنصاب نمره این آزمون زبان، الزامی است.


مدیر گروه زبان انگلیسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به این که برخی از دانشگاه های واجدالشرایط کشور با تایید وزرات علوم و فناوری می توانند این آزمون را برگزار کنند، گفت: با توجه به پتانسیل های دانشگاه باقرالعلوم(ع)، این دانشگاه توانسته است امتیاز برگزاری این آزمون را اخذ کند.


وی خاطر نشان کرد: این آزمون به غیر از استان تهران در هیچ یک از استان های همجوار قم برگزار نمی شود.


دکتر توبه­یانی با بیان این مطلب که تمامی افراد طلبه و غیرطلبه که شرایط این آزمون رادارند، می توانند برای شرکت در آن ثبت نام کنند، ابراز داشت: تمام مراحل برگزاری آزمون شامل ثبت نام، ارسال مدارك، صدور كارت ورود به جلسه و اعلام نتایج به طور اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی اداره كل بورس وزارت علوم به نشانی http://iranscholarship.msrt.ir انجام می شود.


وی با اشاره به اینکه دوره پیشین این آزمون آذرماه سال جاری برگزار شد، تصریح کرد: دوره جدید آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (MSRT)، ساعت 8 صبح روز جمعه 24 دی ماه به صورت همزمان در شهرهای تهران، تبریز، اهواز، ارومیه، بابلسر، زاهدان، شیراز، مشهد، همدان و قم برگزار می شود.


مدیر گروه زبان انگلیسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) ظرفیت ثبت این آزمون را 100 نفر اعلام کرد و یادآورشد: آخرین مهلت ثبت نام برای علاقه مندان دهم دی ماه است.


محل برگزاری آزمون در قم میدان شهدا- ابتدای خیابان معلم- مركز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز