پدر شهیدان حاج حسین جابری فردویی به دیدار فرزند شهیدش رفت

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۶:۵۹
کد خبر: ۶۲۶۴۷
پدر شهیدان حاج حسین جابری فردویی به دیدار فرزند شهیدش رفت
حاج حسین جابری فردویی پدر شهیدان رضا و محمد علی جابری فردویی و دارنده نشان ملی ایثار به ملکوت اعلا پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پدر شهیدان جابری آن پیرمرد 81ساله اهل روستای فردو کشاورز زحمت کشی که با نان حلال دو پسر خویش، سرمایه زندگیش را به نیکی پرورش داد تا علی اکبرهایش را در کربلای دزفول و جزیره مجنون تقدیم احیای اسلام ناب محمد (ص) گرداند.

او اهل روستای شهادت است، روستای فردو در طول دوران دفاع مقدس 104شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است حاج حسین در دوران انقلاب همراه با پسرانش به مبارزه با طاغوت برخاست و به همراه دیگر مردم فردو کفن پوشان به تبعید امام خمینی اعتراض نمود.

پدر می گفت :" ما تنها دو فرزند داشتیم و آنها فدای انقلاب و امام شدند، خدا به ما صبر بدهد تا بتوانیم انقلاب را پایدار نگه  داریم." و خدا دعای او را اجابت کرد و به او صبر داد تا بر غم از دست دادن هر دو فرزندش صبور و تا آخرین لحظه حیات شکر گزار پروردگار خویش باشد.

شهید رضا جابری فردویی در سال 1332متولد شد وی در دوران انقلاب اسلامی اعلامیه های امام را همراه برادرش توزیع می کرد و روز 12بهمن روزی که اولین فرزندش بدنیا آمد قبل از دیدار فرزند به استقبال امام شتافت، وی در آذر ماه سال 1360در تپه چشمه دزفول به شهادت رسید.

محمد علی فرزند دوم و آخرین پسر این خانواده ایثارگر نیز در سال 1337متولد شد وی نیز در حالی که تازه ازدواج کرده بود، عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در سال 63در جزیره مجنون به شهادت رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز