برگزاری مسابقات اتومبیل رانی جانبازان و فرزندان شهدا

۱۳۹۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۴۴:۲۳
کد خبر: ۸۴۸۳۱
برگزاری مسابقات اتومبیل رانی جانبازان و فرزندان شهدا
ششمین دوره مسابقات رالی جانبازان سرافراز و فرزندان معزز شهدا روز یکشنبه از مقابل بوستان غدیر قم به سمت روستای کیاب برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مدیر کل بنیادشهید وامور ایثارگران استان قم در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با هدف رقابت و نشاط برای ایثارگران و گزینش نفرات برتر برای ورود به مسابقات کشوری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

محمد کاظم پورامینی افزود: در مسابقه اتومبیل رانی جانبازان و فرزندان شهدا  170 خودرو با یکدیگر به رقابت پرداختند و مسیر بوستان غدیر به سمت پردیسان، لنگرود، شهر قائم، میدان شهدای 72تن، جاده اراک ، سلفچگان، دستجرد، راهجرد و در نهایت کیاب را پیمودند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقات ضمن رعایت نظم و دقت در اصول رانندگی و نقشه خوانی مسیر تعیین شده به طول 200کیلومتر را پشت سر گذاشتند.

وی اضافه کرد: این مسابقات که هر ساله تنها با حضور جانبازان 25درصد به بالا برگزار می شد امسال متفاوت از هر سال با حضور فرزندان شهدا برگزار گردید و هر خودرو با چهار سرنشین اعم از راننده، نقشه خوان، به همراه دو نفر از اعضای خانواده ایثارگر همراه بود و در مجموع نزدیک به 500نفر در این مسابقات حضور داشتند.

پورامینی افزود: مسابقات کشوری رالی جانبازان و فرزندان شهدا نیز در سالجاری برگزار می گردد.

وی خاطر نشان کرد: نفرات برتر مسابقات استانی رالی بعد از بررسی کمیته فنی اعلام می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز