آیت‌الله صافی گلپایگانی:

حضور میلیون ها عاشق امام حسین(ع) در كربلا كنگره عظیم عاشورائیان را رقم زد

۱۳۹۰/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۴:۲۱
کد خبر: ۹۳۴۲۱
حضور میلیون ها عاشق امام حسین(ع) در كربلا كنگره عظیم عاشورائیان را رقم زد
آیت الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی حضور گسترده مردم در مراسم عظیم اربعین حسینی و عزیمت میلیون‌ها زائر با پای پیاده به کربلا را نشانه پایداری نام امام حسین(ع) دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی خطاب به ملت بزرگ عراق و شیعیان مخلص اهل بیت(س) آمده است: شما که با استقبال از شهادت به دنیا اعلام موجودیت و هویت و فناناپذیری می‌کنید و کربلا را نمایشگاه بزرگ و بی‌نظیر ایمان، استقامت، فداکاری و شجاعت به جهان معرفی می‌کنید و دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار می‌سازید؛ به شما درود می‌فرستم.

در ادامه این پیام با اشاره به اینکه اربعین حسینی مظهر مَجد و عزت و پایداری امت قرآن و ستم‌ستیزان جهان و محکوم‌کننده‌ جهالت و استثمار و استحقار است، آمده کرد: شما با این حضور دلیرانه و بی‌باکانه در روز اربعین حسینی از حق، ایمان و وجدان انسانیت حمایت می‌کنید و رسالت جهانی حضرت سید الشهداء علیه السلام را به دنیا می‌رسانید؛ حکّام خودکامه و عمال بیگانه را می‌کوبید و بر سر یزیدها و ابن‌زیادهای زمان فریاد می‌زنید.

صداهای لبیک یا حسین و هیهات منّا الذّله شما مسلمانان عراق و عزیزانی که از کشورهای دیگر آمده‌اند، صدای حق، صدای قرآن، صدای استقلال و آزادی اسلامی، صدای توحید و صدای کاینات و زمین و آسمان است.

آفرین بر شما؛‌ الحق چه شایسته و نیکو به وظیفه‌ ولایی و اسلامی عمل می‌کنید؛‌ شما پیاده به کربلا می‌روید اما ملائکه بال‌های خود را در مسیر شما می‌گسترانند. ای کاش حقیر هم این افتخار را داشتم و با پای پیاده در کنار شما با شعار لبیک یا حسین‌، خاک زیر قدم‌های شما را توتیای چشم خود می‌نمودم. «هنیئاً لکم و هنیئاً‌ لکم»

حضور میلیون‌ها زائر عاشق که با پای پیاده و از راه‌های دور و نزدیک، خود را به قتلگاه سید و سالار شهیدان و رهبر آزادمردان جهان می‌رسانند، کنگره‌ا‌ی عظیم از عاشورائیان را رقم می‌زند و به دنیا اعلام می‌کند که نام حسین، راه حسین و هدف حسین علیه السلام برای همیشه و تا دنیا باقی است، هرگز فراموش نخواهد شد و عزیزان سعادتمندی که در بصره و نقاط دیگر در روز اربعین به دست نواصب و دشمنان انسانیت به شرف شهادت نائل آمدند، افتخاری بزرگ را برای خود کسب کردند و ان‌شاء الله تعالی با مولا و رهبر خویش، حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام محشور خواهند شد.
 صلى الله علیکم یا انصار الاسلام و یا انصار القرآن و یا انصار ابی عبدالله علیه‌السلام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز