مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

کردستان ظرفیت‌های خوبی در رشته هندبال دارد

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۲:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۱۴۸
کردستان ظرفیت‌های خوبی در رشته هندبال دارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: کردستان ظرفیت‌های خوبی را در رشته هندبال دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، مهران تیشه گران 18 آبان ماه سال جاری در دیدار رییس فدراسون با اعضای هیأت هندبال کردستان اظهار داشت: استان کردستان پتانسیل و ظرفیت‌های بالایی را در رشته هندبال دارد و انتظار می‌رود با تجهیز کردن هیأت‌ها هندبال شاهد رشد و توسعه این رشته ورزشی باشیم.

وی با اشاره به اینکه استمرار و تداوم برنامه‌های فدراسیون و اجرای درست آن در استان می‌تواند موجبات تقویت این رشته ورزشی را در پی داشته باشد، افزود: تعامل و همکاری هیأت با فدراسیون ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: هندبال بانوان کردستان پیشرفت خوبی داشته و انتظار می‌رود این روند همچنان ادامه داشته باشد.
 
تیشه گران یادآور شد: کردستان پتانسیل لازم را دارد که پایگاه هندبال در غرب کشور شود و انتظار می‌رود با حمایت‌های مالی این امر در آینده نزدیک محقق شود.
 
وی ادامه داد: نیاز است با تعامل و همکاری اعضای هیأت استان با فدراسیون شاهد درخشش ورزشکاران کردستانی در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.

در ادامه این جلسه رییس هیأت هندبال کردستان اظهار داشت: هیأت هندبال کردستان نیازمند اعتبارات لازم است.
 
سعید مردوخی با اشاره به اینکه رشد و توسعه هندبال کردستان در گرو تامین اعتبار است، گفت: باید در راستای جذب اعتبارات و اسپانسر گام های اساسی برداشته شود.

وی افزود: متاسفانه کمبود اعتبارات در استان مشهود است و این امر تا حد زیادی هیأت هندبال کردستان را از اهداف خود دور ساخته است.

رییس هیأت هندبال استان کردستان بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از ورزشکاران استان قراردادهای مناسبی دارند و از کشورهای همجوار پیشنهادات زیادی دارند ولی با توجه به عرق ملی و تعهدات اخلاقی با کمترین امکانات و دستمزد برای استان کردستان بازی می‌کنند.
 
مردوخی یادآور شد: نیاز است برای ارتقای ورزش هندبال در استان کردستان چاره اندیشی شود.
 
وی گفت: انتظار می‌رود با برنامه ریزی مناسب و جذب اعتبارات به موقع شاهد رشد و درخشش ورزشکاران کردستانی در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز