مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

مربیان خارجی رشته‌های ورزشی به کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌شوند

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۶:۱۰
کد خبر: ۲۰۱۱۱۶
مربیان خارجی رشته‌های ورزشی به کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌شوند
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مربیان توانمند خارجی رشته‌های مختلف ورزشی به این استان دعوت خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کهگیلویه و بویراحمد، جهانبخش ایزدپور از انجام رایزنی های لازم مسوولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با فدراسیون های ورزشی به منظور اعزام مربیان توانمند خارجی به این استان خبر داد.
 
وی افزود: حضور مربیان خارجی با علم مربیگری روز دنیا می تواند کمک به‌سزایی به قهرمان پروری استعدادهای ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد کند.

ایزدپور بیان کرد: یکی از مهمترین راهکارهای توسعه ورزش قهرمانی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و آموزش استعدادهای ورزشی است.

وی اظهار کرد: به منظور دستیابی به این هدف مهم کمیته استعدادیابی در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از برقراری ارتباط اعضای این کمیته با دانشگاه ها و مدارس کهگیلویه و بویراحمد امید است بتوان با شناسایی استعدادها و توانمندی های ورزشی موجود در استان برای ساماندهی آنها گام برداشت.

وی مهمترین اقدام در زمینه ساماندهی استعدادهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد را آموزش خواند و ابراز کرد: کسب مهارت لازم و آموزش برای موفقیت در رشته های مختلف ورزشی مهم خواهد بود و در این راستا باید توجه ویژه ای شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز