مدیرکل فوریت‌های پزشکی لرستان:

پایگاه‌های ایستگاه سلامت در لرستان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است

۱۳۹۲/۰۱/۰۸ - ۰۰:۳۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۶۱۸
پایگاه‌های ایستگاه سلامت در لرستان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است
ˈمحمد علی حسنوند گفت: پنج ایستگاه سلامت در لرستان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا لرستان، محمد علی حسنوند افزود: به منظور ارائه خدمت هرچه بهتر به مسافران نوروزی پایگاه های ایستگاه سلامت در لرستان از 25 اسفند سال گذشته تا 17 فروردین سال 92 آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.
 
مدیرکل فوریت های پزشکی لرستان اظهار داشت: پایگاه های جاده ای در استان موظف به پارک عمود بر محور جاده به منظور ایجاد احساس آرامش و طمینان خاطر مسافران نوروزی هستند،که در صورت بروز حادثه امکان امدادرسانی در اسرع وقت امکان پذیر شود.
 
وی تصریح کرد: ایستگاه های سلامت لرستان در پلیس راه کمالوند، ابتدای اتوبان خرم زال، منطقه بیشه، درب گنبد کوهدشت ورودی بروجرد دایر است.
 
وی افزود: در ایستگاه سلامت بروجرد به منظور ارئه خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی پزشک مستقر است و در چهار ایستگاه سلامت دیگر با حضور کارشناس پنج ایستگاه سلامت در لرستان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی استپرستار و تکنسین اقدامات لازم انجام می شود و با شرح حال بیمار برای پزشک مرکز داروهای لازم به صورت رایگان در خدمت بیمار قرار می گیرد.
 
وی همچنین اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با 11 تخت در ورودی شهر خرم آباد در ابتدای پلیس راه کمالوند مستقر است.
 
وی تصریح کرد: این اتوبوس آمبولانس در خرم آباد مستقر شده تا در صورت بروز حادثه از این وسیله برای حمل به موقع مصدومان و مجروحان اقدام ویژه شود.

وی در ادامه گفت: در صورت بروز حادثه به جای آمبولانس از این اتوبوس با تمام امکانات و تجهیزات موردنیاز پزشکی و درمانی استفاده خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این اتوبوس تجهیزات موردنیاز مصدومان احتمالی از جمله دستگاه تنفس مصنوعی، شوک ساکشن و دیگر امکانات تعبیه شده تا در سریع ترین زمان به مجروحان حوادث رانندگی خدمات درمانی ارائه کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز