معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی لرستان خبرداد:

کشف بیش از ۵۵ کیلو گرم تریاک در لرستان

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۸:۲۶:۳۴
کد خبر: ۱۶۳۰۹۴
کشف بیش از ۵۵ کیلو گرم تریاک در لرستان
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان لرستان از کشف 55 کیلو گرم تریاک در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان به نقل از پایگاه  خبری پلیس ، سرهنگ ˈ خدامراد کبکی ˈ گفت: در بازرسی روز گذشته از یک دستگاه خاور در محور ارتباطی کوهدشت مقدار 35 کیلو و 550 گرم تریاک کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

وی اظهار کرد: متهم، مواد مخدر کشف شده را از استان فارس حمل و جهت توزیع در استان همدان بار گیری کرده بود.

وی همچنین گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه یک باند مافیایی ترانزیت مواد مخدر با استفاده از شگردهای مختلف اقدام به انتقال مواد مخدر به استان لرستان می‌کنند، با بررسی تمامی جوانب و حدود دو ماه کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، عناصر اصلی آن‌ها شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در این راستا دو اکیپ از عوامل مجرب به محور دورود - ازنا - بروجرد عزیمت و پس از کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه پژو را متوقف و با دستگیری راننده و سرنشین خودرو در بازرسی به‌عمل آمده از خودرو مقدار 19 کیلو و 770 گرم تریاک که در داخل بطری های جای نوشابه بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی لرستان گفت: سه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق موادمخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام فعالیت شبانه روزی، عرصه را برای فعالیت قاچاقچیان موادمخدر تنگ خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز