شوراهای اسلامی کار مازندران حرکت فتنه گران ۲۵ بهمن را محکوم کرد

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۳:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۲۰
شوراهای اسلامی کار مازندران حرکت فتنه گران ۲۵ بهمن را محکوم کرد
کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران در بیانیه ای حرکت فتنه گران 25 بهمن را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا مازندران در این بیانیه آمده است: حضور گسترده و پر شور مردم در راهپیمایی سی و دومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر کشور کام دل همه دوستان و هموطنان عزیز را شاد کرد و همچون زهری بر ذایقه دشمنان انقلاب و اسلام بود.

ملت ایران در 22 بهمن بار دیگر با آرمانهای بلند امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب هم پیمان شدند و به همه جهانیان نشان دادند که بر سر اعتقاد خود با ولایت محکم ایستاده اند و تلاش های مذبوحانه دشمن بر علیه انقلاب اسلامی نمی تواند هیچ خللی را در این انقلاب ایجاد کند.

در این موقعیت حساس و خطیر هر حرکتی، و از ناحیه هر کسی که باعث شادی دشمن و موجبات سوء استفاده آنان را فراهم آورد با هیچ معیاری قابل توجیه نیست و شدیدا محکوم است و غیر قابل گذشت خواهد بود.

مردم بصیر ایران با همراهی نکردن فتنه گران و مزدوران استکبار جهانی جواب دندان شکنی به انها و همدستانشان دادند و ایستادگی ملت ایران سبب شد تا بیگانگان ابروی نداشته خود را خرج عناصر سوخته و خود فروخته نفاق در کشور کنند.

کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران با آرزوی علو درجات برای روح شهید سعید و اقتدار انقلاب اسلامی در تمام مراحل همچنین حمایت قاطع از ولایت فقیه خواستار محکومیت اقدامات گستاخانه سران فتنه و اغتشاشگران 25 بهمن و برخورد شدید دستگاه قضا با عوامل و مسببین فتنه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز