استاندار مازندران:

دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۹:۰۰
کد خبر: ۴۹۴۰۲
دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود
سید علی اكبر طاهایی گفت: تبیین دفاع مقدس برای نسل جوان باید از سوی دستگاه‌های آموزشی، به خصوص آموزش‌وپرورش و از طریق هنر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، استاندار مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: تبیین دفاع مقدس برای نسل جوان باید از سوی دستگاه‌های آموزشی، به خصوص آموزش و پرورش و از طریق هنر انجام شود.

سید علی اكبر طاهایی با بیان اینكه اگر دفاع مقدس از ایران گرفته شود دیگر موردی برای مقایسه با دیگر كشورها نداریم خاطرنشان كرد: متأسفانه نتوانسته ایم حق دفاع مقدس را برای جوانان ادا كنیم.

وی با انتقاد از عدم شناساندن مفاخر مازندرانی به مردم مازندران و كشور اظهار داشت: متأسفانه مازندرانی ها از مفاخر خود غافل هستند.

طاهایی با بیان اینكه باید راهبردهای جدیدی در آموزش و پرورش ارایه شود تصریح كرد: با تشكیل اتاق فكر و فعال شدن آن این نقیصه برطرف می شود.

وی با اشاره به اینكه برای شناساندن مفاخر مازندرانی مسابقاتی در طول سال بین فرهنگیان برگزار شود خاطر نشان كرد:  قبر بسیاری از مفاخر مازندران ناشناخته بوده كه لازم است تا نسبت به شناسایی آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار مازندران با بیان اینكه آموزش و پرورش باید گام بلندی در راه شناسایی مفاخر بر دارد خواستار شد: مسابقه ای برای شناسایی طالب آملی در بین فرهنگیان از سوی آموزش و پرورش برگزار شود.

در ادامه این جلسه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با بیان اینكه در برنامه پنجم و هم در بودجه امسال نگاه خاصی به آموزش و پرورش شده است تصریح کرد: محوریت اصلی برنامه پنجم نظام آموزشی بوده است.
 
علی اصغر یوسف ن‍ژاد با اشاره به اینكه قویترین فراكسیون مجلس ،فراكسیون آموزش و پرورش است خاطر نشان كرد:نظان آموزشی كشور نیاز وی‍ه ای به تحول دارد كه باید با استفاده از علوم و فنون روز دنیا اینكار انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راه اندازی دانشگاه های فنی و حرفه ای نیز مصوب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز