استاندار هرمزگان:

وزارت نفت در احداث بیمارستان و بزرگراه در هرمزگان مشارکت می‌کند

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۸:۴۲
کد خبر: ۲۰۱۱۲۲
وزارت نفت در احداث بیمارستان و بزرگراه در هرمزگان مشارکت می‌کند
جادری گفت: مشاركت وزارت نفت در احداث بیمارستان و بزرگراه در هرمزگان و پیگیری گاز رسانی به شهرستان‎‌های استان در دیدار بنده با وزیر نفت مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، دكتر جاسم جادری با اشاره به دیدار خود با مهندس زنگنه وزیر نفت، عنوان كرد: در این دیدار مسائلی همچون اجرای خطوط انتقال گاز استان، گازرسانی به شرق استان و شهرستان های جاسك و قشم و صنایع غرب بندرعباس مطرح شد.

وی ادامه داد: همچنین در استان تعهداتی همچون تكمیل بزرگراه بندرعباس به عسلویه و بندرعباس به جاسك و كنارك و راه بندرعباس به شهرك مروارید بر عهده وزارت نفت است كه این موارد نیز در این نشست مطرح شد.

استاندار هرمزگان تصریح كرد: در مورد منطقه ویژه لاوان نیز مباحث بسیاری مطرح و عنوان شد برای جلوگیری از دوگانگی مدیریت، وزارت نفت مسئولیت اداره این جزیره را بر عهده بگیرد كه وزیر نفت در این خصوص قول همكاری داد.

دكتر جادری با بیان اینكه پیگیری هایی برای پرداخت عوارض ارزش افزوده شركت نفت لاوان و گاز گورزین در استان هرمزگان در این نشست صورت گرفت، اظهار کرد: همچنین از وزیر نفت درخواست كردیم تا وزارت نفت در ساخت بیمارستان 540 تخت خوابی غرب بندرعباس كه مورد استفاده صنایع غرب بندرعباس و پالایشگاه ها نیز قرار خواهد گرفت مشاركت كرده و در بخش درمان نیز با استان همكاری كنند.

وی خاطرنشان كرد: در مورد تامین سهمیه گاز نیروگاه برق بندرعباس و نیروگاه گنو نیز وزیر نفت قول همكاری و تامین گاز مورد نیاز را داد و همچنین در مورد پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز مباحثی مطرح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز