نماینده ولی فقیه طی بازید از شهرداری بندرعباس:

شهرداری بندرعباس از فرصت دریا برای افزایش نشاط اجتماعی بهره بگیرد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۰۱۱۳۵
شهرداری بندرعباس از فرصت دریا برای افزایش نشاط اجتماعی بهره بگیرد
نماینده ولی فقیه در استان از شهرداری بندرعباس بازدید کرد و طی این بازدید معاونان و مدیران شهرداری بندرعباس با آیت الله نعیم آبادی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بندرعباس، در این نشست نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس از مسئولان خواست تا به ساحل و استفاده مردم از این نعمت خدادادی توجه بیشتری کنند و نگاه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند و با تمام توان به این مهم بپردازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بهره مندی از فرصت دریا گفت: شهرداری بندرعباس باید تلاش نماید تا فرصت دریا را به نحو شایسته ای برای مردم آماده کند و از این طریق نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

امام جمعه بندرعباس افزود: مردم بندرعباس از جمله مردمان متدین و با فرهنگ هستند که انجام کارهای خوب برای آنان جزء وظایف مدیران محسوب می شود و رضایتمندی مردم موجبات رضایت خداوند را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: چنانچه قصد اجرایی کردن عملیات یا احداث پروژه ای توسط هر کدام از دستگاهها و نهادهای اجرایی و خدماتی وجود داشته باشد باید ممنوعیت ساخت و ساز در حریم 60 متری دریا بطور جدی رعایت گردد و شهرداری بندرعباس باید در این راستا نظارت کافی و جدی داشته باشد.

امام جمعه بندرعباس در خصوص مشکلات ترافیکی در شهر پیشنهاد داد و گفت: می‌توان از ظرفیت دریا برای جابه جایی مسافران در شهر بندرعباس استفاده کرد.

وی گفت: می‌توان از اسکله حقانی تا نخل ناخدا با قایق، مسافران را جابجا کرد و هم اشتغالزایی صورت می‌گیرد و هم از حجم ترافیک کاسته می‌شود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه مسافرت‌های دریایی نه نیازی به آسفالت دارند نه پل و سرعت گیر، افزود: ‌در این مسیر مسافران می‌توانند از جاذبه‌های دریا استفاده کنند و از ترافیک در مرکز شهر نیز کاسته شود.

در ادامه شهردار بندرعباس به ارائه گزارشی در مورد فعالیت های شهرداری بندرعباس پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز