رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان:

نصب باركد كالاهای مشمول طرح شبنم در همدان

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۸۳۳
نصب باركد كالاهای مشمول طرح شبنم در همدان
محمدمهدی فرشچی موحد گفت: باركد كالاهای مشمول طرح شبنم در همدان تا پایان دی ماه نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان اظهار داشت: مرحله دوم اجرای طرح شبنم از اول مهرماه آغاز شده و اصناف موظفند تمام كالاهای مشمول طرح را تا پایان دی ماه به این سازمان معرفی كنند.

وی ادامه داد: باركدهای شبنم دو قسمت است یكی كالاهای ورودی به كشور است كه به نام كالا باركد صادر می‌شود و دیگری باركدهای سطح عرضه كه در راستای ساماندهی است كه با پیدا كردن شكل بازار اعتبار باركد را اعلام می‌كنند كه اگر درست نصب نشود، می‌تواند بر روی كالاهای دیگر نصب شود.

وی اظهار داشت: باركدها باید به گونه‌ای نصب شود تا زمانی كه بسته‌ها توسط افراد باز می‌شود، باركد مخدوش شود تا از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: در مرحله دوم طرح شبنم كارگزاران به شكل جدی برای نصب باركد اقدام كرده اند و در بخش عمده فروشان و بنک داران 213 هزار و 111 فرم خود اظهاری پر شده، كه باركدها نیز نصب شده است.

وی تصریح كرد: در بخش صنوف نیز 53 هزار و 637 فرم خوداظهاری پر و باركدها نصب شد كه تا پایان دی ماه باركد تمام اقلام كالاها مشمول نصب می‌شود.

وی با بیان اینكه با وجود 640 هزار باركد در همدان مشكلی وجود ندارد، اظهارداشت: با 4 هزار و 799 مورد بازرسی از صنوف، 475 پرونده تخلف كشف شده است.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز