مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ورزشکاران همدانی برای حضوری موفق در بازی‌های ۲۰۱۴ کره جنوبی حمایت می‌شوند

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۹:۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۹۶۱۶۹
ورزشکاران همدانی برای حضوری موفق در بازی‌های ۲۰۱۴ کره جنوبی حمایت می‌شوند
سید عبدی افتخاری از حمایت از 60 ورزشکار همدانی برای حضور در بازی‌های 2014 کره جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقات آسیایی اینچوان کره‌جنوبی شهریور ماه و مهر ماه امسال در کره‌جنوبی برگزار می‌شود که تیم ملی ایران در رشته‌های مختلف ورزشی هم اکنون در حال آماده‌سازی خود برای حضوری موفق در این دوره از رقابت‌ها است. 

افتخاری تصریح کرد: سال جاری به دلیل شایستگی و درخشش خوب ورزشکاران استان در مسابقات مختلف شاهد حضور ورزشکار و مربیان رشته‌های مختلف ورزشی استان در اردوهای تیم ملی هستیم، این در حالی است که حضور تعداد بالای ورزشکاران نشان‌دهنده رشد بسیار خوب و قابل توجه قهرمانان در سطح کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: هیئت های رشته ورزشی فعال که شانس مدال آوری بالایی دارند مورد هدف هستند که در این راستا هیئت های جودو، دو و میدانی، دوچرخه سواری، سوارکاری، سه گانه، نابینایان، وزنه برداری، شمشیربازی، بوکس، والیبال، کشتی، قایقرانی، کبدی، ووشو، تیروکمان و رشته های متعدد ورزشی در هیئت جانبازان و معلولان از جمله این هیئت ها است. 

وی یاد آور شد: از بین تمام رشته هایی که برای ورزش همدان در میادین مختلف داخلی و خارجی کسب افتخار می کنند، بیشترین نگاه ما به کسب موفقیت در بازی های آسیایی سال 2014 در شهر اینچئون کره جنوبی به رشته های موفق و پر مدالی چون قایقرانی، کشتی، جودو، تیراندازی، کبدی، تکواندو، سنگنوردی است.

سید عبدی افتخاری اظهار کرد: برای حضوری شایسته در بازی های 60 ورزشکار مستعد و آماده استان در رشته ورزشی شناسایی شده است.

وی افزود: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال آوری و کسب موفقیت در این رقابت مهم ورزشی را دارند از جمله اهداف اداره کل و هیئت ورزشی استان است که در این راستا نیازمند حمایت روزافزون وزارت مطبوعه و فدراسیون های ورزشی نیز هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: حمایت از ورزشکاران مستعد بازی های آسیایی 2014 در ابتدای امسال صورت گرفت و مبالغی به عنوان کمک هزینه به قهرمانان به حساب هیئت های مربوطه واریز شد.

وی اظهار کرد: شناسایی ورزشکاران مستعد بر اساس ارزیابی و بررسی کارشناسان اداره کل و فدراسیون های ورزشی و همچنین تکمیل فرم های مربوطه توسط هئیت های ورزشی بوده است. 

افتخاری بیان کرد: همدان در دوره قبل بازی های آسیایی به میزبانی گوانگجوی چین عملکرد درخشانی داشت و در بین استان های کشور رتبه چهارم را به حیث مدال به خود اختصاص داد و در این دوره قصد داریم با تهمیدات اندیشیده شده این تعداد را از نظر کیفی و کمی ارتقا ببخشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه شرایط در دوره قبل از نظر تأمین اعتبارات با این دوره تفاوت زیادی دارد چرا که امسال با مشکلات مالی شدیدی مواجه هستیم که به طور حتم این معضل عملکرد ما را تحت شعاع خود قرار می دهد، ادامه داد: هیئت هایی که بازیکنان آنها در معیت تیم ملی هستند با اطمینان خاطر بیشتری می توانند با حضور در تمرینات اردوهای تیم ملی به حفظ آمادگی خود بپردازند؛ ولی هدف اصلی این اداره کل در تعامل با هیئت ورزشی فعال شناسایی، جذب و سرمایه گذاری برای ورزشکارانی است که ظرفیت و استعداد عضویت و معرفی شدن به تیم های ملی را برای کسب موفقیت دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئولان ورزش کشور عزم خود را برای کسب مقام سوم تیمی بازی های آسیایی اینچئون 2014 کره جنوبی جذب کرده اند؛ لذا جامعه ورزش کشور باید با جدیت تمام در راستای تحقق این امر تلاش کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز