امام جمعه موقت یزد:

آتشی كه در کشورهای منطقه شعله كشیده خاموش شدنی نیست

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۲:۰۰
کد خبر: ۳۳۹۷۱
آتشی كه در کشورهای منطقه شعله كشیده خاموش شدنی نیست
حجت الاسلام محمد حسن معزالدینی گفت: موجی كه در كشورها به وجود آمده نشان از بلوغ سیاسی و بیداری مردم این كشورهاست و آتشی كه شعله كشیده خاموش شدنی نیست.
به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، حجت الاسلام محمدحسن معزالدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد، افزود: شرایط كشورهای اسلامی شرایط بسیار حساسی است و این موجی كه در كشورها به وجود آمده نشان از بلوغ سیاسی و بیداری مردم این كشورهاست.

وی ادامه داد: اگر چه این اتفاق در امت اسلامی دیر شد، اما مایه خرسندی و خوشبختی است كه اكنون در برابر زورگویان ایستادگی می كنند و آتشی كه شعله كشیده خاموش شدنی نیست.

حجت الاسلام معزالدینی گفت: آن زمانی كه آمریكا برای مردم این كشورها تصمیم می گرفت گذشته و ملت های اسلامی از خواب غفلت بیدار شده اند.

امام جمعه موقت یزد افزود: استكبار جهانی و حاكمان دیكتاتور نمی توانند در مقابل این موج ایستادگی كنند بلكه مردم برای خود تصمیم گیری می كنند و استمرار این موج موجب سقوط مستكبران و زورگویان جهان خواهد شد.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه كشتار مردم بی گناه و مظلوم كشور بحرین را بشدت محكوم كرد و گفت استكبار می خواهد با این رفتار جلوی موج بیداری را بگیرد اما به فضل خدا مردم این كشورها با اعتماد به نفس و توكل به خداوند در برابر زورگویان و مستكبرین پیروز خواهند شد.

امام جمعه موقت یزد در ادامه با اشاره به میلاد باسعادت حضرت زینب كبری(س) و روز پرستار افزود: صبر و مقاومت، شجاعت، عفت و پاكدامنی از خصوصیات بارز این بانوی بزرگوار است و برای پرستاران مایه افتخار است كه این روز بنام آنها نامگذاری شده و بایدحضرت زینب كبری(س) را اسوه و الگوی خود قرار دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز