استاد دانشگاه یزد:

۳۰درصد صنایع نساجی ایران در یزد قرار دارد

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۶:۴۲:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۹۳
۳۰درصد صنایع نساجی ایران در یزد قرار دارد
محمد میرجلیلی گفت: حدود 30 درصد از كل صنایع نساجی ایران در استان یزد متمرکز است.

مدیرعامل شركت مهندسی تحقیقاتی سیمانساج یزد در گفت و گو با خبرنگار برنا در یزد، با مطلوب خواندن وضعیت صنعت نساجی و قدمت استان در این زمینه تصریح كرد: صنعت نساجی یكی از تمدن‌های باستانی این استان را تشكیل می‌دهد، از این رو علیرغم فضای تاثیرپذیر و متغیر بازار كنونی نساجی به نظر می‌رسد كه این استان بتواند مانند گذشته سیطره خود را بر این صنعت حفظ كند.

محمدمیرجلیلی در خصوص سرمایه‌گذاری صنعت نساجی گفت: سرمایه‌گذاری در نساجی به دو صورت ایجاد واحدهای بزرگ و یكی ایجاد كارگاه‌های كوچك نساجی با سرمایه‌گذاری اندك است. 

وی سرمایه‌گذاری در ایجاد واحدهای بزرگ را از طریق مشاركت بخش خصوص و بانك‌ها امكان پذیر دانست. 

استاد دانشگاه یزد همچنین برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و منطقه‌ایی را از روش‌های مناسب بازاریابی این صنعت عنوان كرد و اظهار داشت: در میان تمام روش‌های بازاریابی، نمایشگاه به عنوان كم هزینه‌ترین بازاریابی تلقی می‌شود، زیرا كالا، محصولات و اطلاعات تولید كننده را می‌توان به صورت همزمان دریافت كرد.

مدیرعامل شرکت سیمانساج در خصوص فضای نمایشگاه نساجی خاطرنشان كرد: عدم اختصاص فضایی خاص از سوی مسوولان مشكلاتی را برای برگزاركنندگان در طول سال‌های گذشته ایجاد كرده بود كه امید است امسال در فضای در نظر گرفته شده از سوی شركت بین‌المللی نمایشگاه‌های استان رضایت واحدهای شركت كننده و بازدیدكنندگان فراهم شود.

میرجلیلی در پایان اظهار امیدواری کرد که با اتمام پروژه مكان اصلی نمایشگاه یزد در سال‌های آتی به صورت متمركز كلیه نمایشگاه‌ها در مكان جدید برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز