۳۷۲کانون یزد میزبان طرح آسمانی‌۵ می‌شوند

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۷:۰۶:۰۴
کد خبر: ۶۲۷۶۴
۳۷۲کانون یزد میزبان طرح آسمانی‌۵ می‌شوند
مسوول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد از اجرای طرح آسمانی۵ ویژه اوقات فراغت در ۳۷۲کانون این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسوول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد اظهار داشت: اعضای کانون ها برای شرکت در دوره های آموزشی اوقات فراغت از ۴۰ تا ۷۰ درصد تخفیف برخوردار می شوند.

علی حکیمیان از برگزاری طرح آسمانی‌های5 ویژه اوقات فراغت در 372 کانون این استان خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی اوقات فراغت این استان بر اساس تفاهم‌نامه ای که با سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد شده است، برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: کانون های مساجد از یک‌هزار رشته‌ای که در بخش فنی و حرفه‌ای فعالیت می کند، رشته هایی را انتخاب و با هماهنگی سازمان فنی و حرفه‌ای استان در آن رشته ها دوره آموزشی برگزار می کنند.

حکیمیان تصریح کرد: طی تفاهم‌نامه ای که با اداره کل تربیت بدنی و اماکن ورزشی منعقد شده است، دوره های ورزشی و سایر دوره‌های آموزشی برای اعضای کانون های مساجد با تخفیف 40 تا 70 درصد برگزار می‌شود.

مسوول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد با اشاره به سایر برنامه‌های اوقات فراغت این استان بیان کرد: توزیع بنر آسمانی‌ها در 372 پایگاه اوقات فراغت، برگزاری دوره آموزش کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی در کانون‌های متقاضی با همکاری سازمان پرستاری ایران و نیز آموزش نجوم با همکاری ستاد استهلال با حضور دکتر مصدق از دیگر برنامه های اوقات فراغت این استان است.

حکیمیان یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی اندیشه‌های آسمانی برای 160 نفر از مدیران کانون‌های مساجد استان یزد در مشهد مقدس، دوره‌ آموزشی ائمه جماعات در قم، دوره آموزشی چگونگی مواجهه با مواد مخدر، توزیع تفسیر 12 جلدی همراه و قرآن کریم برای مجریان طرح تلاوت نور و تفسیر نور از دیگر برنامه های اوقات فراغت استان یزد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح قرآنی 1445، برگزاری دوره آموزش فنی و حرفه‌ای، نجوم، کمک‌های اولیه و کارآفرینی و برپایی اردوهای فرهنگی و تفریحی زیارتی مختلفی با همکاری کانون راهرو اندیشه در کانون های مساجد به ویژه کانون های روستایی از دیگر برنامه های این استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز