پیام استاندار یزد به مناسبت سفر سوم هیأت دولت به استان یزد

مردم یزد روز استقبال از رییس جمهور را ماندگار می‌کنند

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۶:۴۶:۰۰
کد خبر: ۸۶۳۹
مردم یزد روز استقبال از رییس جمهور را ماندگار می‌کنند
استاندار یزد به مناسبت دور سوم سفر هیأت دولت به استان دارالعباده و دارالعلم یزد، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، استاندار به مناسبت دور سوم سفر هیأت دولت به استان دارالعباده و دارالعلم یزد، پیامی صادر کرد.

محمد رضا فلاح زاده در این پیام آورده است:

مردم شریف و قدرشناس استان یزد، بار دیگر میزبان دولتمردان خدمتگزار و ولایتمدار ایران اسلامی خواهند بود. سفر سوم ریاست محترم جمهور با رویكرد فرهنگی فرصت دیگری است تا مردم فهیم و همیشه در صحنه استان، یاد و خاطره حضور بی نظیر و دشمن شكن خود در استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری دكتر احمدی نژاد را به نمایش گذارند، استقبال از شخصی كه با تمام وجود و تلاش خستگی ناپذیر، مخلصانه می كوشد تا نام و آوازه این سرزمین نیكان و دین باوران را در جهان اعتلا بخشد.

حمایت قاطبه مردم دین مدار استان همچون گذشته از تلاش روز افزون دولتمردان صدیق در سایه رهبری حكیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) شكوه و عظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاشته و تثبیت و تحكیم آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و بنیانگذار و معمار كبیر آن؛ حضرت امام خمینی (ره) را رقم خواهد زد. مردم عزیز ما در این چند سال اخیر و به بركت سفرهای رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) و ریاست محترم جمهور، شاهد رشد و بالندگی و تحول استان در همه عرصه ها بوده است.

تصویب صدها پروژه و تخصیص میلیاردها تومان اعتبار برای رفع مشكلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و توزیع امكانات كشور برای محرومیت زدایی بخشی از عملكرد درخشان ریاست محترم جمهوری و دولت خدمتگذار و سختكوش است كه شایسته تقدیر و امتنان فراوان از سوی مردم قدرشناس استان است. بدون شك انجام این سفر نیز چون سفرهای قبلی دستاوردهای اثر بخش و ماندگاری را برای استان دارالعباده و دارالعلم ما به همراه خواهد داشت.

اطمینان داریم مردم مشتاق و ولایی استان چون گذشته و بیش از پیش شكوه و شوكتی وصف ناپذیر را در استقبال از رئیس جمهور محبوب خود به جا خواهند گذاشت و چهارشنبه 29 دی را به روزی ماندگار در كتاب قطور افتخارات تاریخ خود بدل خواهند كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز