مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز:

هیئت های ورزشی استعدادیابی وآموزش را با جدیت دنبال کنند

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۰۴۲۷۵
هیئت های ورزشی استعدادیابی وآموزش را با جدیت دنبال کنند
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرزبا تاکید براینکه هیئت های ورزشی می بایست استعدادیابی و آموزش را مورد توجه جدی قرار دهندگفت: استعدادیابی تضمین افتخار آفرینی و قهرمان پروری فردای ورزش کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، امیر غفرانی اظهار کرد: بحث استعدادیابی مسئله ای بسیار مهم و فوق العاده اثرگذار در آینده ورزش و ورزشکاران است.

وی با اشاره به این که  استان البرز از لحاظ استعداد و پتانسیل ورزشی همواره از بهترین های کشور بوده است  افزود: از هیئت های ورزشی انتظار داریم تا مدال اوران و استعدادهای ورزشی هر رشته را حفظ ، پرورش و حمایت کنند، چرا که این نونهالان و نوجوانان تبدیل به افتخار آفرینان ورزش کشور در سن بزرگسالی خواهند شد.

غفرانی با بیان این که  استعدادیابی امروز، تضمین افتخار آفرینی و قهرمان پروری فردای ورزش کشور است  اضافه کرد: پایگاه استعدادیابی و ورزش قهرمانی استان در مجموعه ورزشی شریعتی کرج به طور کامل در اختیار هیئت ها خواهد بود تا از امکانات آن برای امر مهم استعدادیابی استفاده کنند.

وی با اشاره به توجه وزارت ورزش و جوانان به المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان همواره و در هر شرایط مالی، بودجه و اعتبار بسیار خوبی را برای این المپیاد تخصیص داده که این مسئله نشانگر اهمیت ویژه وزارت و جوانان به بحث استعدادیابی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از هیئت ها خواست تا به مقوله دانش افزایی و آموزش توجه بیشتر داشته باشند و گفت: برای کار مهم و بزرگی مانند استعدادیابی نباید فقط به این المپیاد و حضور در آن بسنده کرد، بلکه باید در طول سال و به طور مداوم کمیته ی استعادادیابی هیئت ها فعال و پویا باشند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ موفقیت ها و مدال آوری ها در المپیاد های گذشته و تلاش در جهت بهبود آن، تصریح کرد: همکاری و تعامل با آموزش و پرورش می تواند استعدادیابی هیئت های ورزشی را به مراتب تسریع و تسهیل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز