مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز:

انتظار حمایتی موثر از مسئولان استانی داریم / وارد حاشیه سازی ها نمی شویم

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۱۲۱۸
انتظار حمایتی موثر از مسئولان استانی داریم / وارد حاشیه سازی ها نمی شویم
مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز با بیان اینکه مسئولان استانی باید حمایت موثرتری از نماینده استان در لیگ یک داشته باشند گفت:باشگاه شرایط خاصی را تجربه می کند و علاقه ای به ورود به حاشیه ها ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،رضا رضایی اظهار کرد:باشگاه در فرایند مدیریتی خود با برخی مشکلات و حاشیه هایی روبرو بوده که خوشبختانه با دقت نظر هیئت مدیره و مالک باشگاه از آن عبور کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه اگر مشکلات مدیریت حل نمی شد امکان انحلال تیم و عدم حضور در ادامه لیگ یک وجود داشت گفت: مالکان باشگاه به احترام به مردم البرز و اعتبار فوتبال این استان شرایط را با دشواری برای ادامه حضور تیم در لیگ یک مهیا کرده اند و در این وضعیت انتظار حمایت و همراهی داریم.

رضایی تصریح کرد: سازمان لیگ شرایطی را برای برگزاری بازی زیرنور واجرای پروتکل های بهداشتی خواستار شده که انتظار می رود مسئولان ورزش وجوانان و هیئت فوتبال استان در جهت فراهم شدن آنها باشگاه گل ریحان را همراهی کنند و در شرایط سخت کنونی یاریگر ما باشند.

مدیر باشگاه گل ریحان بیان کرد: برای عادی شدن شرایط باشگاه و روی روال قرار گرفتن فعالیت ها نیاز به زمان داریم و این توقع را داریم تا مسئولان استان البرز با درک این برهه حساس یاریگر ما باشند و فضای مناسبی را برای نماینده البرز از حیث سخت افزاری مهیا کنند.

وی با تاکید براینکه باشگاه گل ریحان به تعهدات مالی خود در داخل و بیرون باشگاه متعهد است گفت: این باشگاه تا به اینجای فصل بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و باشگاه تلاش دارد با شارژ مالی بازیکنان شرایط روحی و روانی تیم را در آغاز دوباره مسابقات بالا ببرد.

رضایی گل ریحان را سرمایه ای برای ورزش البرز دانست و گفت: تعداد بازی های قابل توجهی باقی مانده و این تیم بر روی کاغذ همچنان شانس صعود دارد لذا در این شرایط سخت همراهی مسئولان استانی می تواند کارگشا باشد و انرژی خوبی به مجموعه باشگاه در روزهای سخت پیش رو بدهد.

وی در پایان با بیان اینکه بازیکنان ما به شکل کامل تست کرونا داده اند و مشکلی از بابت برگزاری بازی مقابل فجرسپاسی نیست گفت: برخی ها با ایجاد حواشی در تلاش اند فضایی غیرمنصفانه برای رسیدن به اهداف خود ایجاد کنند اما ما باتمرکز بر روی بازی های پیش رو وارد این حاشیه سازی ها نمی شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز