پیله ور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل:

کسب ۷۵ مدال در مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی توسط ورزشکاران اردبیل در ۲ سال اخیر

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۲۹۲۳
کسب ۷۵ مدال در مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی توسط ورزشکاران اردبیل در ۲ سال اخیر
پیله ور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل، از کسب ۷۵ مدال توسط ورزشکاران شهرستان اردبیل در مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی در دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش برنا، جمال پیله ور، رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در مورد موفقیت ورزشکاران اردبیل در دوسال اخیر اظهار داشت: ورزشکاران اردبیلی حضور پر رنگ و موفقیت آمیزی در در مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی مسابقات داشتند بطوری که در دو سال اخیر ۷۵ مدال
به ارمغان آوردند
وی بیان کرد :۸۹ ورزشکار به مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی اعزام شده که ۲۵ طلا، ۲۶ نقره و ۲۴ برنز در مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی به دست آمده است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل اظهار کرد: ۱۷ طلا، ۱۳ نقره و ۲۱ برنز در مسابقات تیمی کشوری، و کسب ۱۲۲ طلا، ۶۸ و ۱۲۲ برنز در مسابقات انفرادی کشوری توسط ورزشکاران اردبیلی به دست آمده که حاصل عملکرد حوزه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در ۲ سال اخیر است.
وی تصریح کرد : ۸۹ مورد اعزام به مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی و ۵۷۲ مورد اعزام به مسابقات کشوری نشانگر تلاش اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی شهرستان اردبیل در حوزه ورزش قهرمانی است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل افزود : در دو سال اخیر شاهد میزبانی سه رویداد مهم بین المللی و جهانی از جمله مسابقات جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان، مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ و مسابقات لیگ جهانی والیبال در شهرستان اردبیل بوده ایم.
پیله ور همچنین گفت : ۳۸ مورد میزبانی اردوی تیم ملی، ۲۸۱ مورد دعوت به اردوی تیم ملی، ۱۲۷ میزبانی مسابقات قهرمان کشوری، ۵۴۸ میزبانی مسابقات استانی و برگزاری بیش از ۱۸۰۰ رویداد مختلف ورزشی در دو سال اخیر نشانگر رشد ورزش قهرمانی شهرستان اردبیل در چند سال اخیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز