استاندار لرستان:

برخورد قانونی با تخلفات در زمینه عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی / تأکید بر استفاده اجباری از ماسک

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۷۵۷۱
برخورد قانونی با تخلفات در زمینه عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی  / تأکید بر استفاده اجباری از ماسک
سید موسی خادمی گفت: با توجه به شرایط بیماری ناگزیر هستیم فعالیت های اقتصادی را در کنار بیماری کرونا و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشیم .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کروناکه  به ریاست دکتر روحانی برگزار شده بود ، اظهارکرد : امروز موارد مهمی در زمینه مقابله با بیماری به تصویب رسید که در روز های آتی ابلاغ و اطلاع رسانی خواهد شد .

اوافزود:  با توجه به شرایط بیماری ناگزیر هستیم فعالیت های اقتصادی را در کنار بیماری کرونا و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشیم که همکاری مردم در این رابطه تأثیر بسزایی دارد .

خادمی با اعلام این مطلب که برای کنترل وضعیت بیماری باید فعالیت های روزمره را در کنار کرونا انجام دهیم، تصریح کرد: همچنان تأکید بر استفاده اجباری از ماسک در اماکن عمومی، ادارات، بازارها و مراکزی از این دست وجود دارد.

او خاطر نشان  کرد: بازگشایی بازار ها و مراکز اقتصادی با رعایت دستورالعمل ها و بر اساس نظارت می باشد که در همین راستا تیم های نظارتی، فعالیت این مراکز را به منظور عمل به پروتکل های تعریف شده تحت نظر خواهند داشت .

 خادمی با بیان این نکته که برخورد قانونی با تخلفات در زمینه عدم رعایت دستورالعمل ها انجام می شود، گفت: جریمه هایی از قبیل اخطار، پلمپ، جریمه نقدی و مواردی از این دست برای برخورد با خاطیان منظور شده و در صورت مشاهده تخلف، اعمال خواهد شد .

او ضمن تأکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی، عنوان  کرد: افرادی که ابتلای آنان به بیماری محرز می شود، بدون هر گونه پنهان کاری در این رابطه و برای پیشگیری از گسترش بیماری، فاصله خود با دیگران را حفظ کرده و افرادی را که با آنها در ارتباط بوده اند، جهت انجام آزمایش مطلع سازند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز