در نشست مشترک با اتاق بازرگانی عنوان شد؛

منطقه ویژه اقتصادی پیام زمینه ساز تقویت سرمایه گذاری در البرز

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۷۵۷۵
منطقه ویژه اقتصادی پیام زمینه ساز تقویت سرمایه گذاری در البرز
در نشستی مشترک میان هیئت رییسه اتاق بازرگانی البرز و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام بر توسعه همکاری های مشترک در جهت رشد اقتصادی استان البرز تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،در این نشست که صبح امروز شنبه برگزار شد رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی البرز ضمن برشمردن ویژگی های این منطقه در رشد اقتصاد کشور، خواستار توسعه همکاری مشترک منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اتاق شد.

پرهام رضایی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های بالقوه منطقه و فرودگاه بین المللی،  این امکان را برای اتاق بازرگانی فراهم کرده تا زمینه های سرمایه گذاری هر چه بیشتر  در استان ایجاد شود.

وی افزود: رشد و توسعه اقتصادی استان هدف اصلی ما در برنامه های پیش روی است که برای رسیدن به این مهم، نیازمند حمایت و همکاری منطقه ویژه پیام هستیم.

در این نشست همچنین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، توضیحاتی اجمالی در خصوص آخرین اقدام و دستاوردهای این منطقه ارائه کرد و از آمادگی این منطقه برای حمایت هر چه بیشتر از صنایع، بخش تولید و سرمایه گذاری خبر داد.

نادر ثناگو مطلق بیان کرد: افزایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توسعه فازهای منطقه، توسعه زیر ساخت ها با هدف خدمات رسانی هر چه بیشتر به تولیدکنندگان و صنعتگران و افزایش واردات و صادرات از جمله تحولات رقم خورده در این منطقه بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز