افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی در شهرستان گرگان

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۴۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۵۰۰۲
افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی در شهرستان گرگان
مرکز نوآوری و شکوفایی شهرستان گرگان با همکاری پارک علم و فناوری و مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گرگان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید علیرضا حسینی طلب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در حاشیه افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی شهرستان گرگان با همکاری پارک و علم و فناوری استان اظهار کرد: طی تفاهم نامه با پارک علم و فناوری دو مرکز نوآوری را در مجموعه آموزش فنی و حرفه ای دایر خواهیم کرد.

وی توضیح داد: نخبگان مهارتی که در مجموعه فنی و حرفه ای تربیت میشوند ایده ها و مهارت های خود را در این مرکز پرورش می دهند و در نهایت از حمایت های مادی و معنوی پارک علم و فناوری بهره مند خواهند شد که رهاورد بسیار خوبی را برای استان به ارمغان می آورد.

مهدی غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان نیز در این خصوص گفت: قابلیت ورود به بازار و تجاری سازی محصولات از مهمترین فاکتور های معرفی ایده از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه ای به پارک علم و فناوری می باشد.

وی افزود: در مرکز رشد مشاوره، داوری ، دوره های آموزشی تیم سازی و بازراریابی برای ایده ها و افراد در نظر گرفته شده است و در نهایت نیز ایده ها به لحاظ مالی مورد حمایت قرار می گیرند.

وی با اشاره کسب و کار اینترنتی تصریح کرد: ظرفیت جدی در حوزه کسب و کار اینترنتی در استان وجود دارد و افراد زیادی نیز در این حوزه فارق التحصیل شده اند اما متاسفانه تخصص های مورد نیاز این حوزه در گلستان وجود ندارد.

 غفاری گفت: در نظر داریم دوره هایی تدوین کنیم تا نیروی انسانی حوزه کسب و کار اینترنتی تربیت شوند بدین صورت که مربیان مراکز فنی حرفه ای توسط مدرس های پارک علم و فناوری آموزش ببینند و تامین نیروی انسانی برعهده آنان سپرده شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز