معاون رییس جمهور در یزد:

بدهی بنیاد شهید به دانشگاه‌ها تسویه می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۶:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۷۸۷۰
بدهی بنیاد شهید به دانشگاه‌ها تسویه می‌شود
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بدهی این نهاد به مراکز مختلف آموزش عالی بابت تحصیل جامعه هدف تا پایان مردادماه جاری با پیگیری دولت به صفر می‌رسد و به صورت کامل تسویه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سعید اوحدی" معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه در آیین امضای تفاهم‌نامه ساخت سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در یزد و ایجاد یک هزار اشتغال و کارآفرینی ایثارگران این استان، بدون اشاره به میزان بدهی این نهاد به دانشگاه‌ها افزود: ایجاد زمینه برای تحصیل جامعه ایثارگران جزو برنامه‌های مهم بنیاد شهید و اولویت دولت است.

وی ادامه داد: همراهی بسیار خوبی توسط مسوولان و دستگاه‌های اجرایی و مجلس یازدهم که اکثر آنها جزو جامعه ایثارگری کشور هستند برای انجام برنامه‌ها وجود دارد و یک عزم جدی برای حل مسائل و مشکلات دیده می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: برای خدمت به جامعه ایثارگران به عنوان یک وظیفه ملی و انقلابی قوانینی وجود دارد که نمایندگان مجلس با نظارت و پیگیری برای تحقق آن باید بیش از قبل ماموریت قانونی خود را انجام دهند.

اوحدی گفت:  خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک رسالت بزرگ ملی و انقلابی و مورد تاکید نظام و مقام معظم رهبری است و به هیچ وجه، سهل‌انگاری و بی‌تقاوتی در قبال آن پذیرفته نیست و نمی‌توان ایثار را با مادیات جبران کرد.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید اظهار کرد: برای کمک به جامعه هدف همانطوریکه بارها مقام معظم رهبری فرمودند به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی و همراهی تمامی مسوولان و مجلس شورای  اسلامی نیاز است .

اوحدی خاطرنشان کرد: امنیت کشور و شکست توطئه‌های دشمنان در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین جوانان و توجه به حل مطالبات و پاسخگویی منطقی به نیاز کسانی است که نظام مدیون فداکاری آنهاست.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید به اهمیت تشکیل فراکسیون ایثارگران در مجلس اشاره کرد و آن را یک ضرورت و ظرفیت مناسبی برای تقویت ارائه خدمت به جامعه ایثارگری دانست و بیان کرد: کارگروه ویژه مسکن، درمان و اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تشکیل شده است.

اوحدی همچنین به اهمیت تشکیل تشکل‌های ایثارگری اشاره کرد وگفت: باید آنها نسبت به مطالبه‌گری و پیگیری نیازها از طریق دستگاه‌های اجرایی و نظارتی وظایف خود را تا حصول نتیجه ادامه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز