سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل:

لزوم ترویج ورزش های همگانی در بین خانواده ها با آموزش های مجازی

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۸۱۸۲
لزوم ترویج ورزش های همگانی در بین خانواده ها با آموزش های مجازی
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در جلسه هماهنگی طرح پویش سراسری آماده باش گفت: هیات ورزش های همگانی با آموزش های مجازی ورزش را در بین خانواده ها ترویج دهد.

به گزارش برنا،جلسه هماهنگی طرح پویش سراسرس آماده باش با حضور مدیر کل ورزش وجوانان، معاون ورزش و سرپرست هیات ورزش های همگانی برگزارشد.

سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در این جلسه با تاکید بر استفاده هیات ورزشهای همگانی از این فرصت گفت: هیات ورزش های همگانی استان اردبیل باید سعی کند از این فرصت بدست آمده بصورت گسترده و با آموزش های لازم نسبت به پرداخت ورزش در خانه و ایجاد شور نشاط و هیجان در بین خانواده ها بهره گیرد.
انوشیروانی افزود: با توجه به اینکه این طرح بصورت مجازی برگزار می شود باید سعی شود برنامه های متنوع و با نشاط در راستای آموزش حرکات ورزشی برای خانواده ها و ورزشکاران در نظر گرفته شود.
تیموریان، سرپرست هیات ورزش های همگانی استان هم با تشریح طرح پویش سراسری آماده باش گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور دراستان اردبیل برگزار خواهد شد،که ماموریت ویژه برای برگزاری این طرح ارتقاء نقش مسئولانه ورزش همگانی در کاهش کم تحرکی و پیشگیری از کرونا است.
وی از اهداف این طرح به آگاهی بخشی، تحریک و ترغیب ، رفع موانع افرادی که ورزش می کنند اشاره کرد.
تیموریان افزود: کانون اصلی این پویش خانواده ها هستند و گروه های مخاطب این طرح گروه های پر خطر جامعه که افراد بالای ۵۰ سال و گروه های در معرض بیماری که همه ی گروه های سنی را شامل می شود، هستند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز