پیام استاندار گلستان به جشنواره ازدواج اقوام ایران زمین:

هدف از نمایش آیین های سنتی، رواج تسهیلات بیشتر و ازدواج آسان‌تر برای جوانان است

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۹۵۲۶
هدف از نمایش آیین های سنتی، رواج تسهیلات بیشتر و ازدواج آسان‌تر برای جوانان است
هدف از نمایش آیین های سنتی در دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین رواج تسهیلات بیشتر و ازدواج آسان‌تر برای جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین در شامگاه روز دوشنبه 13 مرداد ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور هفت قوم مختلف از کرد و کرمانج کرمانشاه ، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، قوم کتول ، قوم ترکمن و قزلباش رامیان و قوم سیستانی با رعایت پروتکل بهداشتی

به اجرای آیین های زیبای سنتی خود و نمایش موسیقی محلی اقوام خود و برنامه های فرهنگی دیگر پرداختند.

استاندار گلستان با ارسال پیامی از برگزاری این جشنواره ملی به میزبانی استان استقبال کرد و گفت: فلسفه برگزاری دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین این است که آیین های سنتی اقوام مختلف برای تسهیلات بیشتر و ازدواج آسان‌تر رواج پیدا کند.

هادی حق شناس گفت : خانواده به عنوان کوچکترین نهاد جامعه و اما پر اهمیت ترین و هسته مهم هر جامعه ای است هر چقدر خانواده با بنیان محکم تر بنا گذاشته شود ما حتما جامعه محکم تری در مقابل آسیب های اجتماعی خواهیم داشت.

وی گفت : از اداره کل ورزش و جوانان استان ، مجمع ملی جوانان و سمن های مردم نهاد سراسر استان و همه دست اندرکاران که در برگزاری مجازی این جشنواره تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم.

در حاشیه برگزاری این جشنواره، قومیت های شرکت کننده در دومین جشنواره ملی ازدواج هم قبل از اجرای برنامه تب سنجی شد و تمام محوطه اجرای گند زدایی و ضد عفونی شد.

دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین طی دو روز 12 و 13 مرداد ماه به میزبانی گلستان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز