پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

مجموعه تشکل‌های مردمی چارچوبی منسجم برای ادغام ایده‌ها و افکار و عملکرد کنش‌گران اجتماعی پدید می‌آورند

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۷:۳۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۳۱۷۳
مجموعه تشکل‌های مردمی چارچوبی منسجم برای ادغام ایده‌ها و افکار و عملکرد کنش‌گران اجتماعی پدید می‌آورند
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با صدور پیامی 22 مردادماه روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛مسعود شریعتی  در پیام خود آورده است :

سازمان‌های مردم‌نهاد، مجموعه تشکل‌های خودجوش مدنی و مردمی هستند که چارچوبی منسجم برای ادغام ایده‌ها و افکار و عملکرد کنش‌گران اجتماعی پدید می‌آورند و با تجمیع و بارش افکار و اراده‌های کنش‌گران متعهد و مسئولیت‌پذیر، گام‌های موثری برای رفع معضلات اجتماعی برمی‌دارند.

 مهم‌ترین و اصلی‌ترین شیوه بهره‌گیری از مشارکت فعال و همه‌جانبه مردم در روند توسعه، حضورسازمان‌های مردم‌نهاد است که در کنار دولت و بخش خصوصی در اداره جامعه، نقش مهمی را ایفا می‌کنند..

سازمان‌های مردم‌نهاد با افزایش کارایی، اثربخشی و انعطاف‌پذیری در اجرای برنامه‌ها در سطح جامعه و با قبول نقش‌های متفاوت نظیر مجری، همکار، مشاور و ناظر در کنار دولت می‌توانند نقش مهم و اثرگذاری را در توسعه ایفا کنند.

 دولت تدبیر و امید به نقش برجسته سازمان‌های مردم نهاد در تقویت پیوندهای اجتماعی و حرکت در مسیر رشد و توسعه متوازن و اجتماع‌محور اعتقاد راسخ داشته و توسط سمن های جوانان استان یزد نیز به فضل الهی کارهای بزرگی  در قالب طرح ها و برنامه های مختلف تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان استان انجام گرفته است.

در این مقطع همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات و تنگناهای متعددی که این بیماری برای زندگی و معیشت و کسب‌وکار اقشار مختلف مردم به وجود آورده، عملکرد سمن‌ها نشان داد که می‌توانند با ورود به مباحث مختلف اجتماعی از جمله سلامت، بسیاری از ملزومات مورد نیاز را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های غذایی با حجم وگستره فراگیر توسط این تشکل‌ها، بار دیگر از ظرفیت قابل توجه سمن‌ها در خدمت‌رسانی به مردم و افزودن بر اثربخشی خدمات دولت در حوزه‌های اجتماعی رونمایی کرد و ضرورت تقویت این تشکل‌ها را در معرض دید صاحب‌نظران و مسئولان قرار داد.

اینجانب روز ۲۲ مردادماه، روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را به همه فعالان عرصه های اجتماعی، مدیران و اعضای محترم سازمان‌های مردم‌نهاد به‌ویژه سمن‌های جوانان ،این  فعالان گمنام و پرتلاش و تمامی کسانی که به رسم مکتب انسان ساز اسلام، با اندیشه نیک و پراکندن عطر همدلی یاریگر هم‌نوع  خود هستند تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای همگان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و از خداوند قادر متعال برای آنان توفیق بیش از پیش مسالت می‌نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز