نماینده ولی فقیه درلرستان :

سهم لرستان از اعتبارات و بودجه ملی افزایش پیدا کند / بنیاد شهیددرحوزه اشتغال لرستان سرمایه گذاری کند

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۳۵۲۵
سهم لرستان از اعتبارات و بودجه ملی افزایش پیدا کند  /  بنیاد شهیددرحوزه اشتغال لرستان سرمایه گذاری کند
حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی گفت: بنیاد شهید در قالب سیستم‌های سرمایه گذاری درحوزه اشتغال لرستان سرمایه گذاری کند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حجت الاسلام شاهرخی  روز  پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان که باحضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شده بود با اشاره به ظرفیت‌های لرستان در حوزه‌های مختلف ، اظهار کرد: می‌طلبد که بنیاد شهید در قالب سیستم‌های سرمایه گذاری خود مانند کوثر در لرستان و حوزه اشتغال این استان سرمایه گذاری کند.

او با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای اقتصادی و تولیدی لرستان ، افزود: متأسفانه جدیت لازم از سوی وزارت صنعت و همچنین هیئت مدیره این واحدها برای تعیین تکلیف کارخانه‌های تعطیل وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به بیکاری فرزندان شهدا در لرستان ،گفت: آمارها در این رابطه قابل قبول نیست.

حجت الاسلام شاهرخی ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه ارتقا فرهنگی و توسعه لرستان ، ادامه داد: همچنین می‌طلبد که سهم لرستان از اعتبارات و بودجه ملی افزایش پیدا کند.

او با اشاره به ظرفیت‌های حوزه آب لرستان ،خاطر نشان  کرد: متأسفانه با وجود این ظرفیت‌ها لرستان در حوزه سدسازی و برداشت آب توفیق لازم را نداشته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیگیری برای سرمایه گذاری نهادهایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان،یادآورشد: ضرورت دارد که کارگروه ویژه ارتقا فرهنگی و توسعه لرستان تشکیل شود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به وجود فضای همدلی و وحدت در لرستان ، بیان  کرد: خوشبختانه با حضور نیروهای جهادی و جوانان انقلابی یک صدای واحد و صدای وحدت در استان بلند است و امیدواریم با حمایت مسئولان زمینه حل مشکلات لرستان در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز