معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان پیگیر تسهیلات حمایتی از سمن‌های آسیب‌دیده از کرونا بود

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۴۹۰۵۱
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان پیگیر تسهیلات حمایتی از سمن‌های آسیب‌دیده از کرونا بود
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: حمایت از سمن‌های آسیب‌دیده از کرونا در دستور کار معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان بود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سجاد سالک که در سفری یک‌روزه به استان آذربایجان‌غربی سفر کرده بود در نشستی صمیمی با اعضای سمن‌های حوزه جوانان این استان با اشاره به پیگیری تامین اعتبار احداث خانه جوانان آذربایجان‌غربی بعد از بازگشت به وزارت گفت: بعد از پیگیری‌های انجام شده و نهایی شدن وام رسالت، دستورالعمل آن به استان‌ها ابلاغ شده و سمن‌ها می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی گفت: حمایت از سمن‌های آسیب‌دیده بخاطر کرونا از طرف معاون جوانان وزارت پیگیری شد و حتی لیست استان‌ها نیز به ستاد ملی کرونا ارسال شد که مورد موافقت قرار نگرفت با این حال همچنان در حال پیگیری و کمک به این سمن‌ها هستیم.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت برگزاری انتخابات دومین مجمع ملی جوانان اظهار کرد: تغییرات مداوم آمار مبتلایان به کرونا، شرایط برگزاری این انتخابات را برای ما دچار چالش کرده با این حال تا ابتدای مهرماه شرایط برگزاری انتخابات مشخص خواهدشد و از ۳ راهکار مد نظر که برگزاری در مشهد، تغییر محل برگزاری به یکی از دو استان البرز و یا آذربایجان‌غربی و یا برگزاری بصورت محدود در ستاد جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهدشد.

وی در خاتمه گفت: رتبه بندی سمن‌های همه استان‌ها برای اعتبارسنجی انجام شد و فعلا بصورت گزارش اولیه داده شده و بعد از دریافت گزارش‌های تکمیلی منتشر خواهیم‌کرد برای امتیازدهی بخاطر کرونا مجبور بودیم بصورت ویدئوکنفرانسی ارتباط برقرارکنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز