رییس مجمع جوانان البرز:

چالش های اساسی جوانان اولویت مسئولان باشد/ ضرورت تکمیل خانه جوان

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۲۹۹۹
چالش های اساسی جوانان اولویت مسئولان باشد/ ضرورت تکمیل خانه جوان
رییس مجمع جوانان البرز با تاکید براینکه چالش هاى اساسى جوانان می بایست در اولویت امور مسئولان قرار گیرد گفت: تکمیل خانه جوان مهم ترین خواسته مجمع جوانان البرز است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محسن انصارى اظهار کرد: ضرورت دارد مطالعه و پژوهش در حوزه چالش های اساسی جوانان به عنوان مهمترین اولویت های مسوولان و برنامه ریزان کشور قرار گیرد تا توفیق ها در این زمینه ‌محقق شده و آینده درخشان و توسعه یافته ای نصیب کشور شود.

وى همچنین با اشاره مشکل بیکارى جوانان تاکید کرد: بخشى از مشکلات جوانان نیز به تمرکز بیش از حد بر انجام مشاغلى خاص باز مى گردد که براى این امر ضرورت آموزش هاى همگانى و همراهى مسئولان در ترویج عموم مشاغل و شناسایى و معرفى ان ها به جوانان، احساس مى شود.

انصاری با بیان اینکه مجمع جوانان البرز با نوگرایى اقدامات ویژه اى از جمله تهیه جهیزیه براى نوعروسان نیازمند را رقم زده است افزود: خوشبختانه برخى مدیران استان نیز نگاه ویژه اى به حوزه جوانان دارند.

رییس مجمع جوانان استان البرز همچنین بیان کرد: تشکیل و راه اندازى کمیسیون ها و شوراهاى مشورتى جوانان نیز براى نخستین بار در سطح کشور در البرز اتفاق افتاد که به منظور مشارکت نهادمند اجتماعى جوانان و توجه به سرفصل هاى اساسنامه مجمع ملى جوانان این مهم در البرز رقم خورد.

انصارى در خاتمه عدم تکمیل خانه جوانان را مهم ترین دغدغه مجمع جوانان استان البرز دانست و بیان کرد: تکمیل خانه جوانان به عنوان مأمنى براى حضور و فعالیت جوانان از مهم ترین اقداماتى است که انتظار داریم به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز