سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز:

جان باختن ۴ البرزی در ۲۴ ساعت گذشته/ شمار جانباختگان استان به ۹۶۷ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۳:۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۳۸۳۹
جان باختن ۴ البرزی در ۲۴ ساعت گذشته/ شمار جانباختگان استان به ۹۶۷ نفر رسید
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه طی 24 گذشته 510 نفر به مراکز درمانی استان البرز مراجعه کردند، گفت: در همین مدت زمانی 45 نفر بستری شدند و 4 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر محمد فتحی اظهار کرد: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز    ۱۵ هزارو ۷۰۴ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۵ هزار و ۱۸۵ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۳۹۵ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۱۶۵ نفر بیمار قطعی کووید 19 می باشند. 

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی استان البرزعنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۵۱۰ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۴۵ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند.

دکتر فتحی با اشاره به اینکه تعداد  ۹۳بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن پنجاه هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۱ نفر رسید. 

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به ۹۶۷ نفر رسید .

دکتر فتحی در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۳۲۹ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۳۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز