رئیس پلیس راهور استان البرز خبرداد:

آغاز به کار اولین آموزشگاه رانندگی بانوان در البرز/راه اندازی ۵ آموزشگاه دیگر تا پایان سال

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۴۷۶۱
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از راه اندازی نخستین آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان در کرج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق با بیان اینکه مهمترین رسالت آموزشگاه‌های رانندگی، تربیت رانندگان قانونمدار است، اظهار کرد:  بدون شک اگر رانندگان به قوانین احترام بگذارند و حقوق یکدیگر را رعایت کنند، آمار تصادفات و خسارات ناشی از آن کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به نقش آموزشگاه‌های رانندگی در تربیت رانندگان قانونمدار ادامه داد: آموزشگاه‌های رانندگی باید بهترین خدمات را به متقاضیان اعم از برخورد مناسب اخلاقی همراه با تکریم و آموزش‌های رانندگی کاربردی ارائه کنند.

این مسئول با اشاره به آغاز به کار اولین آموزشگاه رانندگی ویژه زنان در استان گفت: بنابر ابلاغیه پلیس راهور ناجا و به منظور ارتقاء کرامت بانوان و ایجاد محیط مناسب برای یادگیری و آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، آموزشگاه رانندگی پایه سوم ویژه بانوان در کرج تاسیس شده است.

سرهنگ شرق اضافه کرد: برابر دستورالعمل مربوطه، تمامی کارکنان آموزشگاه رانندگی بانوان اعم از موسس، مدیر، قائم مقام،کاربران، مربیان، مدرسان و کارشناسان آزمون و ... بانوان هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز توضیح داد: تا پایان سال پنج آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان در مناطق مختلف استان راه اندازی خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز